Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@23:10:29 GMT

الهلال باخت و صعود کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۷۶۷۸

الهلال باخت و صعود کرد

شاگردان «برانکو ایوانکوویچ» سرمربی الاهلی که سه شنبه شب برای برگزاری دیدار پایانی این مرحله مقابل الهلال به میدان رفتند هرچند میزبان خود را با نتیجه یک برصفر شکست دادند اما با توجه به شکست سنگین ۴ بر ۲  در دیدار رفت از راهیابی به دور بعد این مسابقات بازماندند.
«عبدالفتاح توفیق عسیری» در دقیقه ۴۲ تنها گل این دیدار را برای تیم الاهلی به ثمر رساند اما با تک گل او بهار به خانه برانکو و شاگردانش نیامد و آنان از گردونه لیگ قهرمانان خارج شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 بدین ترتیب فهرست تیم های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر تکمیل شد.
کاشیما آنتلرزاز ژاپن
اوراواردز از ژاپن
گوانگژو از چین
شانگهای از چین
الاتحاد از عربستان
النصر از عربستان
السد از قطر
الهلال از عربستان

**سرنوشت نمایندگان ایران در فصل جاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا
ایران در این رقابت ها ۲ سهمیه مستقیم و ۲ نماینده در مرحله پلی آف داشت.
تیم سایپا یکی از نمایندگان ایران در مرحله پلی آف در دور دوم این مرحله با قبول شکست برابر الریان قطر جواز حضور در رقابت های اصلی را پیدا نکرد و از گردونه این مسابقات خارج شد.
اما تیم ذوب آهن که همانند سایپا در مرحله دوم پلی آف شرکت داشت با برتری برابر الغرافه دیگر تیم قطری راهی جدول اصلی این رقابت ها شد.
شاگردان «علیرضا منصوریان» در جریان رقابت های گروهی خوش درخشیده و با کسب ۱۲ امتیازبه عنوان تیم نخست گروه A راهی مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات شدند.
اما بازیکنان این تیم در جریان دو دیدار رفت و برگشت مرحله یک هشتم مغلوب تیم الاتحاد عربستان شده و از راهیابی به مراحل بالاتر باز ماندند.
و اما تیم های مدعی و پرهوادار استقلال و پرسپولیس که به طور مستقیم در این مسابقات شرکت داشتند در پایان رقابت های مرحله گروهی در جایگاه سوم و چهارم جدول رده بندی گروه های C و D قرار گرفته و از راهیابی به مرحله حذفی باز مانده و کام هواداران خود را تلخ کردند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۷۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت یک گام تا صعود به فینال لیگ بسکتبال

به گزارش "ورزش سه"، سومین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. 

طبیعت تهران در این بازی با نتیجه 74 بر 68 تیم حریف را شکست داد و سری 2 بر1 به سود این تیم شد.

آرمان زنگنه با 14 امتیاز، 5 ریباند، 2 بلاک و کارایی 21 بهترین بازیکن این دیدار بود.

تیم شهرداری گرگان با کسب پیروزی سری سه بر صفر مقابل مهرام تهران به فینال این دوره از رقابت‌ها صعود کرد و حالا طبیعت تنها یک گام تا رسیدن به فینال فاصله دارد.

باید دید کار دو تیم طبیعت تهران با سرمربیگری مهران شاهین طبع و تیم ذوب آهن با سرمربیگری مهران حاتمی در دیدار چهارم به پایان می رسد یا کار به بازی پنجم کشیده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • طبیعت یک گام تا صعود به فینال لیگ بسکتبال
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • عددی بی‌سابقه برای الهلال در لیگ حرفه‌ای
  • صعود عالمیان به جدول اصلی گرند اسمش عربستان
  • چادرملو قهرمان نیم فصل اول اسلحه اپه آقایان شد
  • نوشاد عالمیان به جدول اصلی صعود کرد
  • صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان