Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده روسیه دست به کار بزرگی زد و موفق به حذف پورتو، تیم همیشه حاضر در لیگ قهرمانان شد.

طرفداری- امشب با انجام دور برگشت مسابقات دور سوم مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 20-2019، تکلیف تیم‌های صعود کننده به پلی آف مشخص شد. در این مرحله تیم‌های نام‌داری چون پورتو، بازل و سلتیک از دور مسابقات کنار رفتند و باید شانس خود را در لیگ اروپا امتحان کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج مسابقات دور سوم مقدماتی لیگ قهرمانان و وضعیت تیم‌های صعود کننده به شرح زیر است:

قره باغ آذربایجان 0-2 آپوئل قبرس آپوئل در مجموع 3-2 صعود کرد روزنبورگ نروژ 3-1 ماریبور اسلوونی روزنبورگ در مجموع 6-2 صعود کرد دیناموکیف اوکراین 3-3 بروخه بلژیک بروخه در مجموع 4-3 صعود کرد کپنهاگن دانمارک 1-1 ستاره سرخ صربستان پس از تساوی 2-2 دو تیم در دو دیدار رفت و برگشت، ستاره سرخ در ضربات پنالتی 7-6 پیروز شد و صعود کرد فرنس واروش مجارستان 0-4 دیناموزاگرب کرواسی دیناموزاگرب در مجموع 5-1 صعود کرد آژاکس هلند 3-2 پائوک یونان آژاکس در مجموع 5-4 صعود کرد المپیاکوس یونان 2-0 باشاک شهیر ترکیه المپیاکوس در مجموع 3-0 صعود کرد سلتیک اسکاتلند 3-4 کلوژ رومانی کلوژ در مجموع 5-4 صعود کرد پورتو پرتغال 2-3 کراسنودار روسیه کراسنودار در مجموع 3-3 و به لطف گل زده بیشتر در خانه حریف، صعود کرد لاسک لینتس اتریش 3-1 بازل سوئیس لاسک لینتس در مجموع 5-2 صعود کرد

 

مرحله پلی آف دیناموزاگرب کرواسی-روزنبورگ نروژ آپوئل قبرس-آژاکس هلند المپیاکوس یونان-نامشخص لاسک لینتس اتریش-بروخه بلژیک کلوژ رومانی-اسلاویا پراگ چک یانگ بویز سوئیس-نامشخص

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۷۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پاکدامن و رهبری در جدول ٦٤ نفره

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مسابقات جایزه بزرگ سئول از شنبه (١٥ اردیبهشت) با برگزاری دیدارهای گروهی مقدماتی انفرادی بخش مردان آغاز شد. 

ایران با چهار نماینده در این مسابقات شرکت کرده است که پاکدامن به خاطر رنکینگ جهانی از برگزاری دیدارهای مقدماتی معاف شد اما محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهر ارسباران مقابل حریفانشان در مرحله مقدماتی قرار گرفتند و نتیجه آن هم صعود مستقیم رهبری به جدول ٦٤ نفره اصلی و کنار رفتن دو نماینده دیگر کشورمان بود.

عملکرد نمایندگان ایران در روز نخست جایزه بزرگ سئول به این شرح است:

مرحله مقدماتی

*فرزاد باهر ارسباران: سه برد و سه باخت و صعود به جدول ١٢٨ نفره

*محمد فتوحی: سه برد و سه باخت و صعود به جدول ١٢٨ نفره

*محمد رهبری: ٦ برد و صعود مستقیم به جدول ٦٤ نفره اصلی

جدول ١٢٨ نفره

*محمد فتوحی 15 – 4 ژانات نابیف (قزاقستان) 

*فرزاد باهرارسباران ١٢ – ١٥ محمد العمر (عربستان) 

جدول ٦٤ نفره مقدماتی 

*محمد فتوحی ١٢ – ١٥سانگون پارک (کره جنوبی) 

دیدارهای جدول ٦٤ نفره اصلی روز دوشنبه برگزار می‌شود و علی پاکدامن با آرتیوم سارکیسیان از قزاقستان دیدار می‌کند و محمد رهبری به مصاف توماس مارتینه از فرانسه می‌رود.

دیگر خبرها

  • صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل آرسنال با بریس کریستیانو رونالدو و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (5 می، 2009) / فیلم
  • پاداش یک فصل تاریخی؛ ژیرونا برای اولین بار به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد!
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 3-1 مقابل آیندهوون (4 می 2005) / فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل منچسترسیتی (2016/5/4) / فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با ثبت کامبک دیدنی و برتری 3-1 مقابل منچسترسیتی (2022/5/4) / فیلم
  • صعود منچستریونایتد به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب پیروزی 4-1 مقابل شالکه (2011/5/4) / فیلم
  • حضور پاکدامن و رهبری در جدول ٦٤ نفره
  • صعود تیم لژیونر‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا