Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام‌ نکونام بابیان اینکه یکی از رسالت های اصلی بنیاد خاتم الاوصیاء امید بخشی در جامعه است گفت: حوزه های علمیه و بقیه ادارات هرکدام به اندازه توان باید با بنیاد خاتم الاوصیاء همکاری کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت‌الاسلام‌ «محمدعلی نکونام» روز گذشته (سه شنبه ۲۲ مردادماه) در دیدار با مدیرعامل بنیاد خاتم‌الاوصیاء کشور، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان و عید سعید غدیر، بنیاد خاتم الاوصیاء را از مجموعه های فعال، ارزشمند، پر ظرفیت و تأثیرگذار برای کشور دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه اگر مجموعه ای دارای مدیرانی و دست اندرکاران توانمند و خوب و با انگیزه ایمانی باشد به این معنی است که رشد و پیشرفت داشته است افزود: با شاکر بودن از خداوند می‌توان راه را برای پیشرفت باز کرد.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه حوزه های علمیه و بقیه ادارات هرکدام به اندازه توان باید با بنیاد خاتم الاوصیاء همکاری کنند افزود: سازمان تبلیغات اسلامی مجموعه ای است که مستقیم با مجموعه رهبری و دستگاه های ولایت مرتبط است.

 

وی با تأکید بر اینکه بار اصلی سازمان تبلیغات اسلامی بر روی دوش روحانیون مستقر در سراسر کشور است گفت: روحانیون در جامعه می توانند تأثیرگذارتر از فضای مجازی باشند.

 

نماینده ولی فقیه در استان بابیان اینکه مجموعه جبهه فرهنگی در چهارمحال و بختیاری فعال است و نقش آفرینی می کند عنوان کرد: حضور روحانیون در استان و جامعه باید گسترش پیدا کند و این مجموعه باید مجموعه ای گسترده و اثرگذار تر شود.

 

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه یکی از رسالت های اصلی بنیاد خاتم الاوصیاء در جامعه امید بخشی در جامعه است و قسمت عمده ای از بیانیه گام دوم انقلاب نیز به مسائل امیدب خشی در جامعه پرداخته شده است.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید قربان عید قربان دعای عرفه عید سعید قربان خبرگزاری شبستان شبستان یزد اصفهان خطبه های نماز عید قربان روز خبرنگار بیرجند چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۸۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور

امین سلیمانی برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از قرارگیری ۲ معلم این استان در جمع ۱۵ معلم نمونه کشور خبر داد.

وی گفت: «سلمان رستمی»، آموزگار ابتدایی شهرستان بروجن و «جعفر عالی‌پورهفشجانی»، دبیر مقطع متوسطه اول ناحیه ۲ شهرکرد به عنوان معلمان نمونه کشوری انتخاب شدند و در جمع ۱۵ برگزیده قرار گرفتند.

سلیمانی افزود: همچنین «سیده سارا بخشایش»، دبیر متوسطه دوم بروجن نیز به عنوان معلم نمونه استان امسال انتخاب شد.

بیشتر بخوانید

معرفی آموزگار منتخب نمونه در مدارس غیردولتی چهارمحال و بختیاری

وی اضافه کرد: براساس دستورالعمل جدید، معلمان نمونه در ۲ گروه معلمان شامل یک معلم از هر دوره تحصیلی و گروه کیفیت‌بخشی مدیر، معاون، مراقب سلامت، مربی پرورشی، مشاور انتخاب شدند که سه نفر از معلمان به عنوان معلم نمونه استانی و ۵ نفر نیز به عنوان گروه کیفیت‌بخشی معرفی شدند. همچنین از بین۳ معلم نمونه استانی دو نفر از آنان به عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شدند.

سلیمانی گفت: همچنین «فرخنده رحیمی»، مدیر آموزشگاه از ناحیه دو شهرکرد، «فاطمه نجفی»، معاون آموزشگاه از ناحیه ۲ آموزش و پرورش شهرستان شهرکرد، «اکرم پیرایش»، مراقب سلامت ناحیه یک شهرکرد، «مریم توکلی»، مربی پرورشی کوهرنگ و «فرشاد احمدی»، مشاور ناحیه یک شهرکرد به عنوان گروه کیفیت‌بخشی استان معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • گفت‌وگو باکارگردان مجموعه‌مستند «پابه‌ماه»/ قصه‌هایی تماشایی از امید و زندگی
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه و پیشرفت همه جانبه جامعه می‌شود
  • آگاهی‌بخشی مهمترین پایه پدافند غیرعامل است
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه جامعه می‌شود
  • بخشی از بودجه عمرانی دستگاهها صرف آموزش کارگران می‌شود
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به دانشگاه است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به نهاد دانشگاه و دانشگاهیان است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!