Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،مراسم تجلیل از خیرین و تشکلهای مردم نهاد استان اردبیل با حضور شفیع شفیعی مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل ، بهرام آقاخانی مدیرکل و اکبر نگاهی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل و جمعی دیگر از مدیران استان در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد .

دراین مراسم از 14 سازمان مردم نهاد فعال اداره کل ورزش و جوانان استان خورشید سبز مهرامید ، نسیم امید فردای جوان ، انجمن نجوم ، مدیران جوان خدمت و تلاش ، مطالعات عصر پژوهش ، دیده بانان حیات نو ، مردم یاران سبلان ، کاوشگران کیهان آرتا ویل ، هنرورزان اندیشه نوین ، افق دانش سبلان ، پیشگامان طبیعت یاور جوان ، پیشگامان نوآوری ، انجمن دیده بان طبیعت سبز و کار آفرینان عصر جوان که در سال 97 فعال بودند تجلیل به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  همچنین درادامه از سازمان های مردم نهاد حامیان سلامت ساوالان و نسیم امید فردای سبلان که در طرح ملی کنترل فشار خون و کمک رسانی به سیل زدگان در سال 98 فعالیت ارزنده ایی داشتند بااهدای لوح سپاس قدردانی شد . خاطرنشان می شود از هیات قایقرانی استان اردبیل که در مناطق سیل زده حضور فعال داشتند نیز تجلیل شد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل طبیعت مدیرکل ورزش و جوانان نجوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۸۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی

فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران برای آماده سازی تیم ملی جوانان، جهت حضور در مسابقات جوانان جهان از دو کبدی کار بانوی استان قم دعوت نمود.

 خانم‌ها ثنا نامدار و فاطمه قهرمانی دو بانوی جوان کبدی کار استان قم در این اردو حضور دارند. استان قم برای اولین بار دو نماینده در اردوی تیم ملی کبدی دارد.

این اردو ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت در مجموعه ورزشی بعثت تهران برگزار می‌شود.
خاطر نشان می‌شود مسابقات جهانی کبدی بانوان شهریور ماه سال جاری در هندوستان برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • معلمان خادم‌یار رضوی در اردبیل تجلیل شدند
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • قدردانی از بزرگان، جامعه را فاخر می‌کند
  • شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • فیلم| رئیسی: فعال شدن اقتصاد در روستاها مانع مهاجرت جوانان به حاشیۀ شهرها می‌شود
  • ارتفاعات سبلان برفی می‌شود
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • نجات کوهنورد ۲۶ ساله در ارتفاعات سبلان
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد