Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@01:46:57 GMT

مددجوی دیروز، موفقیت امروز

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۸۸۳۴

مددجوی دیروز، موفقیت امروز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه هدف کمیته امداد این است خانواده‌های مددجو را توانمند کند در طرح ابتکاری رویش اراده ها" با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از افرادی که روزی مددجوی کمیته امداد بودند، اما امروز مسئولیت دارند، برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی گفت:لازمه شکرگزاری برای سلامتی و ثبات خانواده و کانون گرم آن این است به دیگران کمک کنیم، توقعات زندگی خود را زیاد نکنیم، در درخواست از والدین منطقی باشیم و زیاده خواه نباشیم.

وی با اشاره به اینکه هدف کمیته امداد این است خانواده‌های مددجو را توانمند کند اظهارداشت: در این راستا همایش رویش اراده هابا حضور بیش از ۲۰۰ نفر از افرادی که روزی مددجوی کمیته امداد بودند اما امروز مسئولیت دارند، برگزار خواهد شد.

صادقی تصریح کرد: فردی را می‌شناسم که دکترای فیزیک دانشگاه تهران دارد و به گفته خودش با سرپرستی مادر، همت خود و حمایت کمیته امداد به اینجا رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه کمیته امداد از برکات انقلاب و نظام است، گفت: مددجویان امداد خانواده‌های عزتمند و نخبه هستند و الان دانشجوی پزشکی داریم که در جنوب استان در کپر زندگی می‌کردند.

یکی از دلایل پایداری موفقیت‌های مددجویان نظارت این نهاد قبل، حین و بعد از موفقیت هاست.

خانم خوشکار یکی از مددجویانی است که موفقیتش را مرهون کمیته امداد امام خمینی است.

او افزود: سختی‌ها و رنج‌های زیادی در زندگی ام کشیدم، درد محرومیت را به خوبی حس کردم و در این مسیر تنها تلاش بود که به زندگی امیدوارم کرد.

وی که کنون به درجه استادی دانشگاه رسیده است بیان داشت:تلاش کردم و در این مسیر پاسخم را گرفتم و در این مسیر گامهایم را با اراده و با قوت برداشتم.

او بیان کرد:اکنون که در این مسیر قدم برداشته ام بهتر درد محرومین و دانشجویانی که مشکل دارند را حس میکنم.

خوشکار افزود: یکی از دغدغه هایم د ر شغل فعلی دستگیری از محرومینی است که واقعا درکشان میکنم و تا میتوانم یاری گرشان هستم.

حجه الاسلام غفوری یکی دیگر ازمددجویانی است که به عنوان فعال فرهنگی و ممذهبی در کرمان تا دیروز در زیر چتر کمیته امداد حضرت امام خمینی بوده و اکنون خود تبدیل شده است به یک راهنما و مشاور، فردی که بسیار تاثیر گذار است در اجتماع خودش به ویژه برخورد با جوانان.

او بیان داشت:کمیته امداد مراحل به کمال رسیدن را برای مددجویان دنبال کرد و اکنون ثمره اش را می‌بیند که افراد موفق در اجتماع توانسته اند دین خود را نسبت به خدمات این نهاد مقدس ادا کنند.

غفوری نژاد افزود:در مدتی که تحت پوشش کمیته امداد بودم همیشه در این فکر بود م که چگونه بتوانم ثمره این خدمات را به جامعه برگردانم و اکنون با حمایت‌های خوب این نهاد توانستم به فردی موفق در اجتماع تبدیل شوم و در یکی از مساجد شهر کرمان در حد توان یاریگر مردم و گره گشا باشم.

او گفت: کسب رتبه امام جماعت برتر کشوری در مسجد طفلان مسلم کرمان یکی از برکات و عنایات خاص خداوند به بنده بوده که در زیر سایه نهادی، چون کمیته امداد حضرت امام خمینی ره به دست آمده است.

حجت الاسلام غفوری نژاد تصریح کرد:فعالیت‌های فرهنگی و هنری و مذهبی در این مسجد یکی از شاخص‌ترین برنامه‌ها برای جوانان است که به همین دلیل توانستیه ایم حرفی برای گفتن داشته باشیم.

اقای لورگی که اکنون مدیریت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری در کهنوج را برعهده دارد یکی دیگر از ۲۰۰ مددجوی موفق دیروز استان کرمان است.

او گفت:اکنون که به مرتبه‌ای رسیده ام که میتوانم گره از کار فردی بردارم و تاثیر گذاری در اجتماع باشم هیچ وقت فراموش نمیکنم روزگار سختی ه ایی که تحمل کردم و مشکلات عدیده‌ای که در این مسیر داشتم.

او تصریح کرد: کمیته امداد و حمایت‌های آن توانست مرا ا زرنج و خاطری مکدر رهایی یابد و اکنون فردی باشم که خود از دیگران گره گشایی و رفع مشکل نمایم.

لورگی بیان داشت: تا قبل از این موضوع که موفق شوم هیچ وقت فکر نمیکردم که بتوانم از این سختی‌ها رهایی یابم، اما به کمک نهادی مقدس، چون کمیته امداد حضرت امام خمینی ره توانستم از آب و گل در بیایم و اکنون روی پای خود بایستم.

او گفت: اکنون در مدیریتی که برعهده ام است تلاشم و کوششم این است که تا میتوانم مشکلی از فرد محرومی حل کنم.

او بیان داشت: کمیته امداد حضرت امام خمینی ره با کمک‌های خود یک موفقیت مستمر را برای مددجویان خود ایجاد کرده است که اکنون این مسیر برای دیگران و مددجویان امروز هم ادامه دارد.

انتهای پیام/ح

مددجویان دیروز توانمندان امروز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۸۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ کمیته امداد شهر قدس،اردویِ جهادیِ پزشکی برپا کرد. بینایی سنجی، شنوایی سنجی ،غربالگری، پزشک بانوان و مشاوره،از جمله خدمات ارائه شده در این اُردوی جهادی بود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی