Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-29@22:28:21 GMT

نماینده حامی دولت: روحانی کلانتری را تغییر بدهد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۹۱۴۷

نماینده حامی دولت: روحانی کلانتری را تغییر بدهد

به گزارش جهان نيوز، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در واکنش به اظهارات کلانتری در مورد نمایندگان استان‌های شمالی مبنی بر اینکه بودجه پسماند زباله با بی تدبیری نمایندگان شمال حیف و میل شد، گفت: وجود این افراد در هیات دولت تنها برای رئیس‌جمهور و دولت ایجاد مشکل، زحمت و هزینه می‌کند.

موضوع برکناری کلانتری را از رئیس جمهور پیگیری خواهیم کرد
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما نمایندگان استان‌های شمالی به طور قطع موضوع برکناری کلانتری را از رئیس جمهور پیگیری خواهیم کرد، گفت: آقای کلانتری برای فرار به جلو و  شانه‌خالی کردن از زیر بار مسئولیت به نمایندگان اتهام می‌زند در این رابطه به طور قطع نمایندگان استان‌های شمالی ورودی جدی خواهند داشت و از رئیس‌جمهور سوال خواهیم کرد و در برابر چنین اظهارات غیرواقعی کوتاه نخواهیم آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بزرگترین هنر کلانتری تبدیل محیط زیست به دستگاهی منفور در افکار عمومی است
وی با انتقاد از اینکه وضعیت محیط زیست کشور بحرانی است، ادامه داد: وضعیت تالاب ها و حیات وحش کشور بحرانی و نسل پرندگان و آبزیان در معرض انقراض است و کلانتری همچنان به فرافکنی ادامه می دهد و هیچ گام مثبتی در جهت سیاست‌های دولت برنداشته و بزرگترین هنرش این است که محیط زیست را تبدیل به دستگاهی منفور در افکار عمومی کرده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مجلس محل قانونگذاری است و مساله پسماند را دولت باید پیگیری کند؛ ما تاکنون هر لایحه‌ای که دولت در رابطه با محیط زیست و پسماند ارائه کرده تصویب و همکاری مناسبی را در تصویب لوایح مربوط به محیط زیست داشتیم؛ کلانتری بگوید که کدام لایحه را به مجلس آورده و ما تصویب نکردیم و همچنین طی چند سال فعالیت خود برای مدیریت پسماند شمال کشور چه اقدامی انجام داده است.

جعفرزاده‌ایمن‌آبادی یادآور شد: نیاز است آقای کلانتری مستندات خود را ارائه کند البته ما هم مقصر هستیم که تاکنون در برابر اظهارات غیرواقعی ایشان کوتاه آمده‌ایم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: دلسوزان محیط زیستی کشور اخیرا در نامه‌ای از رئیس‌جمهور خواستار عزل کلانتری شدند و ما نمایندگان نیز خواستار عزل ایشان هستیم؛ متاسفانه ضعف شدید مدیریتی و نبود مدیران دلسوز، توانمند و جوان بر مسند محیط زیست دیده می‌شود

کلانتری از زمان فعالیت خود دستاوردی جز ایجاد تنش و مشکل نداشته است
وی تصریح کرد: رئیس سازمان محیط زیست شفاف سازی کند که از زمان فعالیت خود در محیط زیست جز ایجاد تنش و مشکل چه دستاوردی داشته است؛ محیط زیست کارمندان و محیط بانان دلسوز و زحمتکشی دارد اما متاسفانه کلانتری تاکنون هیچ لایحه‌ای برای حمایت و دفاع از کارکنان و محیط‌بانان خود به مجلس ارائه نکرده است.

رئیس جمهور فردی دلسوز را برای ریاست محیط زیست انتخاب کند
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی پیشنهاد داد که رئیس جمهور فردی دلسوز و عاشق محیط زیست که تعامل مناسب را با مجلس، نخبگان و NGO ها دارد به عنوان رئیس سازمان حفاظت محیط زیست انتخاب و کلانتری را عزل کند.

منبع:خانه ملت کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۹۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، چند روز قبل وزیر ارتباطات خبر از مطرح شدن رفع فیلتر گوگل پلی مطرح کرد، در این خصوص جلال رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها  به خبرنگار جماران گفت: رئیس شورای فضای مجازی، شورای عالی امنیت ملی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس‌جمهور است؛ این‌ها بازی را بلد نیستند و فکر می‌کنند مردم نیز نمی‌فهمند و این بازی را راه انداختند که ما نقشی نداریم. رئیس جمهور می‌تواند تنها با یک خط فیلتر را بردارد، اما این کار را نمی‌کند؛ زیرا نمی‌خواهند.

وی افزود: کاری به دیدگاه زارع پور وزیر ارتباطات ندارم؛ ایشان فرد خوبی است، اما من اگر یک روز در یک دولتی وزیر باشم وقتی ببینم حرفم خریدار ندارد استعفا می‌دهم و بیرون می‌آیم؛ چرا کاسه کوزه‌ها را سر دیگران بشکنم؟! ایشان اگر نمی‌تواند به مردم بگوید. این تصمیم کاملا در اختیار هیات دولت است و فرافکنی نکنند.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها مجلس، با اشاره به جریان افتادن طرح صیانت، گفت: طرح صیانت علنا از دستور کار خارج شد، ولی زمزمه‌هایی شنیدم که برخی در تلاش هستند در هفته آخر مجلس این طرح را بیاورند و امیدوارم این اتفاق نیفتد. چون معامله کردن با جریان خاص بر سر منافع مردم  قطعا به ضرر مردم است. مدت‌ها امنیت روانی مردم به خطر افتاده است. تکرار مسیرهای غلط پر هزینه‌ها خواهد بود. 

رشیدی در خصوص اینکه آیا باز هم در برابر صیانت خواهد ایستاد؟ افزود: تلاش خود را می کنم رو به روی دولت بایستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این معاملات می تواند بر سر آینده هیأت رئیسه مجلس باشد؟ گفت: بله احتمالا همین است.

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • رئیسی: خیزش دانشجویان غربی حامی مظلومین غزه خاموش نخواهد شد
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم