Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@19:42:17 GMT

پایان تعمیرات ۵۵۳۵ واحد مسکونی سیل زده در مازندران

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۹۱۸۴

پایان تعمیرات ۵۵۳۵ واحد مسکونی سیل زده در مازندران

محمد خانی نوذری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در مجموع هفت هزار واحد شهری و روستایی براثر سیل ۲۷ اسفند سال قبل و ۱۲ فروردین امسال خسارت دیدند گفت: تعمیرات واحدهای خسارت دیده به پایان رسید و هفته دولت پایان اجرای این طرح خواهد بود.

وی گفت: تاکنون ۱۱۵ میلیارد تومان معرفی به بانک برای تسهیلات داشتیم و ۸۰ میلیارد تومان نیز پرداخت شده است و این سبب شد که روند واحد تعمیرات به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ۲۲ واحد مسکونی که در حریم رودخانه قرار داشتند تخریب ۱۰۰ درصدی شدند که باید جابجا می شدند و با هماهنگی صورت گرفته قرار شد اراضی مستقر در بافت روستا برای ساخت واحدها به متقاضیان واگذار شود.

وی بااشاره به رانش زمین در برخی مناطق استان و تلاش برای رفع مشکلات افزود: همچنین ۴ واحد مسکن مهر در شیرگاه برای حل مشکل سیل زدگان به آنان واگذار شود.

خانی با تاکید بر ساماندهی رودخانه های داخل بافت روستایی ادامه داد: ۳۵ میلیارد تومان اعتبار برای تعمیر و مرمت پل های روستایی درنظر گرفته شد که ۹۵ درصد جذب شده است و مسیرهای رودخانه نیز ساماندهی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران افزود: هفت هزار واحد مسکونی و تجاری شهری و روستایی براثر سیلاب خسارت دیدند که پنج هزار و ۳۳۵ واحد خسارت دیده مسکونی بودند و تاکنون تعمیرات تمام این واحدها به پایان رسیده است.

وی افزود: همچنین خانوارهای دو هزار و چهار واحد نیز از نظر معیشت دچار خسارت شد و تاکنون ۲۷ میلیارد تومان پرداخت بلاعوض صورت گرفته است.

خانی با اظهار اینکه ۴۰۰ واحد مسکونی خسارت دیده باید مجدد احداث شود گفت: از این تعداد ۳۳۵ واحد مسکونی آواربرداری و برای ۳۱۳ واحد صدور پروانه انجام شد، ۲۹۰ واحد در حال پی کنی، ۱۷۲ واحد در مرحله اسکلت و ۱۲۶ واحد در مرحله اجرای سقف هستند.

کد خبر 4692070

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد مسکن مازندران سیل روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان سانحه تصادف ایلام بیرجند آتش سوزی خرم آباد مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۹۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم علی نژاد عصر دوشنبه در جلسه ستاد مسکن تامین شهرستان گفت: برای تسریع در احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در توافق با انبوه ساز مسکن مقرر شد بزودی ساخت بیش از یک هزار ۵۰ مسکن بصورت انبوه در کوی ولیعصر خوی آغاز شود

وی افزود: کارهای زیر بنایی از جمله گمانه زنی در ۲۵ نقطه آغاز و نقشه‌های احداث آماده شده است

فرماندار خوی گفت: برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضان پرداخت می‌شود که این تسهیلات برای تسریع در احداث مسکن ملی در اختیار انبوه ساز قرار می‌گیرد.

کد خبر 6092599

دیگر خبرها

  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد
  • اتمام ۱۵فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان