Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پس از عملکرد ضعیف تیم ملی تنیس در رقابتهای دیویس کاپ صحبت از سقوط تنیس ایران به دسته چهارم آسیا و اقیانوسیه مطرح شد. ادعایی که ظاهرا با برنامه ریزی و طرح جدید فدراسیون جهانی رنگ واقعیت به خود نخواهد گرفت.

همه چیز به رقابتهای قهرمانی جهان ۲۰۱۹ در مادرید برمی گردد، جایی که ۱۸ تیم در ۶ گروه سه تیمی با هم به رقابت می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشاد صفتی مدیر تیم های ملی و کارشناس تنیس در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: همه چیز تا اوایل مهر مشخص خواهد شد. آنچه مطرح شده حذف گروه یک و دو و تبدیل آن به زیر گروه و همچنین ادغام تیم های گروه ۳ و ۴ است.

این کارشناس ادامه داد: بنابراین صحبت از سقوط تنیس ایران به دسته چهار آسیا و اقیانوسیه صحت ندارد و باید تا پایان جام جهانی مادرید صبر کنیم.

کد خبر 4692020

منبع: مهر

کلیدواژه: تنیس میزبانی جام جهانی مادرید تیم ملی تنیس ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کشتی آزاد تیم ملی والیبال ایران آندره استراماچونی لیگ برتر فوتبال ایران والیبال کشتی تکواندو کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال الاتحاد عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۹۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال

غلامرضا فتح‌آبادی نیز نام «تراکتور تبریز» را از گلدان بیرون آورد.

تیم تراکتور تبریز درتبریز به مصاف تیم مس رفسنجان خواهد رفت.

 دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی  ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت برگزار می‌شود و بنابر اعلام امیرحسین روشنک، مسؤول برگزاری این بازی‌ها بیشتر مسابقات بیست و هفتم اردیبهشت خواهد بود

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برنامه مسابقات یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • اعلام برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد
  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است