Web Analytics Made Easy - Statcounter

 عبدالکاظم طالقانی درباره عدم صدور مجوز خروج از استان برای انتقال امتیاز تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر به داماش گیلانیان گفت: باشگاه کارون اروند مطالباتی دارد که باید پرداخت شود.

اخبار ورزشی-  مواردی از جمله صدور مجوزهای کمیسیون ماده 5 و اداره کل تربیت بدنی باید انجام شود که تا این اتفاق رخ ندهد، مجوز خروج از استان توسط هیئت فوتبال صادر نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نظر قانونی، ضوابطی برای انتقال امتیاز تیم به استان دیگر وجود دارد که تا موافقت‌های لازم انجام نشود، چنین کاری انجام نمی‌شود.

اگر مدیران داماش می‌خواهند تیمداری کنند، باید هزینه‌های آن را هم بدهند

وی درباره اینکه آیا ممکن است این مشکل در روزهای آینده و با مذاکرات مدیران هیئت فوتبال استان خوزستان با مدیران باشگاه داماش حل شود یا خیر، تصریح کرد: هر چیزی در مذاکرات ممکن است تعیین کننده باشد، اما مذاکره‌ای با مدیران آنها نداشتیم. آنها باید تضمین‌های لازم را بدهند. اگر مدیران باشگاه داماش می‌خواهند تیمداری کنند، باید شرایط لازم را ایجاد کنند و هزینه‌های آن را بدهند. انتقال بدهی‌های باشگاه کارون اروند به باشگاه داماش نیز در کمیته تعیین وضعیت بررسی می‌شود. توافقاتی بین دو باشگاه صورت گرفته که مسئولان در کمیته تعیین وضعیت پیگیری می‌کنند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درخصوص پستی که سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره مارک ویلموتس منتشر کرد، در پاسخ به این پرسش که آیا این موضوع نگران‌کننده شده است یا خیر، به تسنیم گفت: مسئولان گفتند مربی چهاردُنگی بیاوریم که جای کی‌روش را بگیرد. رئیس فدراسیون فوتبال هم زحمت کشید، شرایط را تشریح کرد و گفت که مبلغ قرارداد باید به چه شکلی پرداخت شود. او از دولتمردان قول گرفت که این هزینه‌ها را بدهند. دولت موظف است به تیم‌های ملی کمک کند. مگر درآمدهای ما به دست‌مان می‌رسد که برای تیم ملی هزینه کنیم؟ به ما اجازه درآمدزایی نمی‌دهند و هزینه‌های زیادی هم روی دوش ماست.

طالقانی در این باره که فدراسیون‌نشینان در هنگام اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان، فدراسیون فوتبال را نهادی خصوصی دانستند و حالا می‌گویند دولت باید به این فدراسیون کمک کند، تصریح کرد: تیم ملی برای کل کشور است و ما متصدی فنی و آمادگی تیم هستیم. اگر درآمدهای خودمان را داشته باشیم، از پس همه کارهای خود برمی‌آییم، اما ما محصول خود را ارائه می‌کنیم و مزدمان را نمی‌گیریم. این دوگانگی نیست. وظیفه آمادگی تیم ملی با ما و پشتیبانی تیم با دولت است.

کدام منطق می‌پذیرد که هزینه تیم ملی را از مردم بگیریم؟

وی با انتقاد از عدم وجود درآمدزایی در فوتبال ایران گفت: آیا ما باید هزینه تیم ملی را از مردم بگیریم؟ کدام منطقی این حرف را می‌پذیرد؟ با وجود این مشکلات ما از کمک‌های غیردولتی، مرکز ملی فوتبال را احداث و امکانات مورد نیاز تیم ملی را تهیه کردیم. اگر دولت پولی نمی‌دهد، باید اجازه دهد که خودمان درآمدزایی کنیم. باشگاه‌های ما محصول خود را که فوتبال است، ارائه می‌کنند، اما پولی نمی‌گیرند. با این شرایط چگونه می‌توان کار کرد؟ می‌خواهند ما را تحت فشار بگذارند؟ تیم ملی در این شرایط تحت فشار است. مدیران فدراسیون تاکنون این گلایه‌ها را به دولتمردان هم منتقل کرده‌اند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دولت طالقانی تیم های ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۹۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتور که در دیدار برگشت لیگ برتر شکست سنگین 4 بر یک را در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل ذوب‌آهن متحمل شد، به دلیل تخلف هوادارانش در این بازی باید جریمه سنگینی را پرداخت کند.

فدراسیون فوتبال در این باره نوشته است: «دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور برگزار شد که کمیته انضباطی رای خود را به این شرح صادر کرد: باشگاه تراکتور به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا توسط تماشاگران منتسب در چندین نوبت و نقض اصول کلی رفتار و مستند به مواد 51 و 86 با جریمه 200 میلیون تومانی مواجه شده که این رای قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است.»

باشگاه تراکتور در این فصل و به ویژه دور برگشت چندین مقطع اقدام به رایگان کردن مسابقات خانگی خود کرد که فدراسیون فوتبال در این باره هم به سرخ پوشان تبریزی هشدار داده است.

در پایان رای انضباطی برای باشگاه تراکتور عنوان شده: «به باشگاه اخطار می‌گردد چنانچه بلیت فروشی مطابق مقررات انجام نشود، با تنبیهات شدیدتری مواجه خواهند شد.»

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد