Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@14:21:30 GMT

وجود 1570 پروژه نیمه تمام در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۹۵۹۵

وجود 1570 پروژه نیمه تمام در خراسان شمالی

‌رئیس سازمان برنامه و بودجه خراسان شمالی از وجود یک هزار و 570 پروژه نیمه تمام در استان خبر داد.

‌پارسی پور در گفت و گو با ایسنا،‌ با اشاره به اینکه می توان این پروژه ها را به سه بخش با پیشرفت فیزیکی بالای 80، بالای 60 و کمتر از 60 درصد تقسیم کرد، گفت: از تعداد پروژه های مذکور، 500 پروژه بالای 80 درصد، 800 پروژه کمتر از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پروژه های نیمه تمام نیاز به حدود سه هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار دارد تا تکمیل شود.

پارسی پور ادامه داد: متاسفانه سفره پروژه های نیمه تمام در استان خیلی باز شده و باید تلاش شود تا تعداد آن ها کاهش یابد.

وی در ارتباط با پست های بلاتصدی در استان نیز اظهار کرد: 42 درصد از پست های 24 دستگاه مشمول نظام بودجه استان بلاتصدی است.

این مقام مسئول تصریح کرد: اگر نیروهای قراردادی مشغول بکار در این دستگاه ها نیز در نظر گرفته شود، میزان پست های بلاتصدی استان به 33 درصد می رسد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پروژه نیمه تمام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۹۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی

معاون شهرداری رفسنجان با اشاره به اینکه اولویت اصلی این نهاد تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است؛ از تکمیل عملیات عمرانی ۲ میدان شهید عباس‌زاده و میدان واقع درشهرک یادگار امام خبر داد.

 به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو سید علی پورباقری معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان با اعلام این خبر گفت: اولویت اصلی مدیریت شهری در سال جاری تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است که در حال حاضر بیش‌از ۲۰ پروژه وجود دارد که مراحل پایانی خود را طی می‌کنند
وی با اشاره به تکمیل عملیات بازپیرایی میدان شهید عباس‌زاده در مساحت بالغ بر ۲۸۰۰ مترمربع، افزود: باتوجه به موقعیت مکانی این میدان در ورودی شهر و حاکم بودن شرایط ترافیکی بر ان عملیات بازپیرایی ان اجرا و هم‌اکنون به اتمام رسیده است.
او با اشاره به عملیات احداث میدان جدید در شهرک یادگار امام در مساحتی بالغ بر ۱۵۰۰ مترمربع، بیان کرد: ورودی شهرک یادگار امام از سمت خیابان پلیس و همجوار بودن با اردوگاه فعلی سبب‌شده این معبر یکی از ورودی‌های پر تردد به‌شمار آید که نیازمند ایمن سازی و اصلاح هندسی بود که در همین راستا عملیات اصلاح هندسی و احداث میدان در دستور کار قرارگرفت و اجرا شد و هم‌اکنون احداث این میدان تکمیل و به بهره برداری رسیده است.
پورباقری افزود: انجام عملیات خاکبرداری، خاکریزی، جدول‌گذاری و سنگ‌فرش، ایجاد فضای سبز، نورپردازی از جمله مهمترین اقدامات اجرا شده دراین دو پروژه است.

دیگر خبرها

  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • نواحی غربی کشور ۱۷ اردیبهشت ماه بارانی می‌شود/صدور هشدار هواشناسی سطح زرد در کشور 
  • نواحی غربی کشور ۱۷ اردیبهشت ماه بارانی می‌شود
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • هشدار زرد هواشناسی در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • هواشناسی ایران / هشدار زرد در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • رفتار زائران ایرانی در حج باید الگو باشد