Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی تیروکمان نوجوانان و جوانان در حالی روز یکشنبه ۲۷ مرداد راهی اسپانیا می‌شود که هنوز وضعیت اعزام دو کماندار نوجوان به دلیل عدم صدور ویزا برای شرکت در این مسابقات مشخص نیست.

به گزارش ایسنا، تیمهای ملی تیروکمان نوجوانان و جوانان در رشته‌های ریکرو و کامپوند دختران و پسران در حالی روز یکشنبه ۲۷ مرداد برای شرکت در مسابقات جهانی عازم اسپانیا می‌شوند که از ۱۲ کماندار اعزامی به این مسابقات هنوز ویزای دو کماندار نوجوان پسر از سوی کشور میزبان صادر نشده و بنا به گفته‌ی امید نجاری مدیر تیم های ملی تیروکمان در صورتی که ویزای این دو کماندار تا روز پنجشنبه ۲۴ مرداد از سوی کشور میزبان صادر نشود از شرکت در مسابقات خط خواهند خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگار رجبی، علی رحمتی، نازنین زهرا جمالزاده، گیسا بایبوردی، نیلوفر علیپور، آرمین پاکزاد، سوگند رحمانی، امیر یزدانی، پرهام شبانکاره، رضا شبانی، دانیال حیدرزاده و امیر محمد قربان زاده ۱۲ ورزشکار اعزامی به اسپانیا هستند که هدایت این تیم را در بخش ریکرو زهرا شعبانی و در بخش کامپوند بهزاد پاکزاد بر عهده دارند.

تیم ملی تیروکمان نوجوانان و جوانان برای شرکت در مسابقات جهانی اسپانیا ۶ مرحله اردوی آماده‌سازی را از دی ماه سال گذشته تا به الان پشت سر گذاشته است و آخرین اردوی کمانداران از ۱۲ مرداد در سایت تیروکمان آغاز شده و تا ۲۶ مرداد ادامه خواهد داشت.

کمانداران نوجوان و جوان برای دومین بار است که در مسابقات جهانی شرکت می‌کنند و در نخستین حضورشان که در آرژانتین برگزار شد موفق به کسب یک مدال برنز کامپوند انفرادی توسط گیسا بایبوردی و سهمیه المپیک ۲۰۱۸ آرژانتین توسط امیررضا صفایی پور شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۰۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا

کاروان تیم ملی بوکس کشورمان ساعت ۴ صبح بامداد پنجشنبه و از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راهی محل برگزاری پیکار‌های امید آسیا در آستانه قزاقستان شدند.

امیر حسین پیشرو بوکسور ملی پوش ساروی که چندین عنوان قهرمانی کشور در کارنامه ورزشی خود دارد نیز در این رویداد ورزشی به رقابت خواهد پرداخت.

رقابت‌های قهرمانی امید آسیا از روز شنبه هشتم اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود