Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری در این نشست، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با خیر مقدم به خیرین حاضر در جلسه، به اهمیت پرداختن به امور خیریه اشاره کرد و به تأسی از فرمایشات حضرت آیت الله بهجت، سه گروهی که بعد از مرگ نیز برایشان ثواب نوشته می شود را بیان کرد. سردار علی محمد اکبری، افزود: کسانی که در امور خیر همچون ساخت مسجد، مدرسه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. یاری می رسانند، تا وقتی که عملشان و یادشان در دنیا باقی است، از ثواب اخروی بهره مند می شوند. وی، ادامه داد: کسانی که فرزند صالح تربیت می کنند نیز از ثواب اخروی برخوردار می شوند و قطعاً خیران از همین فرزندان صالح هستند که عمل آنها باعث رسیدن ثواب معنوی به ارواح والدین آنها می شود. سردار اکبری، خاطرنشان کرد: کسانی نیز که از علم آنها سایر مردم بهره مند می شوند، از ثواب اخروی برخوردار می شوند و خداوند را شاکریم که توفیق داد همراه شما خیرین در راستای کمک به نیازمندان و حل مشکلات آنها که جامعه عشایری نیز یکی از آنهاست، گام برداریم. فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، با اشاره ره خدمات قابل توجه ارائه شده به دورافتاده ترین نقاط کشور بعد از انقلاب اسلامی، اظهار کرد: هرچند خدمات بسیار زیادی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ارائه شده؛ اما میزان مشکلات باقی مانده از دوران های گذشته بسیار زیاد است و باید قدم های بیشتری در این زمینه از سوی مسئولان و خیران عزیز برداشته شود. وی، مردم را سرمایه اصلی و پشتیبان واقعی انقلاب اسلامی دانست و گفت: بر اساس رسالت پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن که بر عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، وظیفه خود می دانیم که از مردم بعنوان پشتیبانان اصلی انقلاب حمایت کنیم. سردار اکبری، گفت: اولین مدافعان انقلاب و کسانی که مقابل استکبار جهانی و ارتش رژیم بعث عراق ایستادند، عشایر بودند که با سلاح در اختیار خود در منطقه حاضر شدند و راه را بر دشمن بستند و در هشت سال دفاع مقدس بالغ بر ۱۰ هزار شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند. وی، با اشاره به محرومیت های موجود در مناطق عشایری، کمک به محرومان و نیازمندان را سرمایه گذاری برای آخرت دانست و تصریح کرد: تشکیل مجمع برای خدمت رسانی عادلانه به اقشار مختلف محروم جامعه بویژه مناطق عشایری اقدامی پسندیده است. سردار اکبری، خدمات قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در استان چهارمحال و بختیاری را یادآوری کرد و کمک مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری در حوادث اخیر سیل بویژه یاری رسانی به سیل زدگان استان خوزستان را بسیار ارزشمند دانست و گفت: بعنوان یک سرباز در خدمت همه کسانی هستیم که به فکر نیازمندان و محرومان هستند و حاضر به خدمت به این مردم عزیز می باشند، که همواره پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بوده اند. وی، احداث جاده دهدلی در شهرستان اردل با کمترین هزینه و ابراز رضایت و خوشحالی مردم این منطقه و دیگر پروژه های محرومیت زدایی که از سوی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و بسیج سازندگی با کمک گروه های جهادی و خیران و مردم در حال اجراست و همچنین خدمات شایان توجه بسیج جامعه پزشکی در رسیدگی به محرومان را مثالی برای حضور سپاه و بسیج در عرصه کمک به مردم و مردم داری و مردم یاری برشمرد. در ادامه این جلسه با حضور خیران پیرامون اقدامات بعدی برای تشکیل مجمع خیرین عشایر استان چهارمحال و بختیاری هم اندیشی

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۰۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری در فرمانده سپاه شهرستانی و جمعی از پاسداران که به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع) برگزار شد، بیان کرد: آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان، انسان بسیار والا و شایسته یکی از متفکرین انقلاب اسلامی بود و همه گفتمان حضرت امام را به خوبی تفسیر و تحلیل می‌کرد.

وی افزود: همواره باید تلاش کنیم که عقیده ما در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قوی شود و پاسداران باید در گفتمان انقلاب اسلامی پیش‌قدم باشند.

امام جمعه سراوان با اشاره به اینکه باید ایمان و معنویت را از خود افزایش دهیم، ادامه داد: اگر خود را در تراز پاسدار انقلاب پالایش نکنیم در بسیار از مواقع دچار تزلزل خواهیم شد.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری تصریح کرد: تلاش کنیم وحدت در گفتمان نظام که جزء مباحث اعتقادی حکومت و نظام اسلامی است را قوی کنیم.

وی اذعان کرد: باید نسبت به دیگران به عنوان پاسدار پرتحرک‌تر از دیگران در انجام مباحث دینی و اعتقادی و عقیدتی باشیم و در بدنه بسیج این مولفه را با نوآوری رشد دهیم.

علی ثمره حسینی فرمانده سپاه شهرستانی سراوان نیز در این نشست بیان کرد: اگر سپاه امروز این جایگاه ارزشمندتر پیدا کرده و در قلوب همه مستضعفین عالم قرار گرفته به واسطه بعد معنوی و اعتقادی آحاد پاسداران است.

وی ادامه داد: در شرایط سخت در کنار مردم بوده و نوع عملکرد و رفتار باعث شده در قلب مردم جای پیدا کند.

فرمانده سپاه سراوان ادامه داد: تلاش کنیم راه شهدایی که از انقلاب اسلامی پاسداری کردند ادامه دهیم، در بین نیرو‌های مسلح از سپاه انتظار بیشتری برای خدمت به مردم و حفظ نظام و انقلاب که از وظایف اصلی ماست.

ثمره حسینی خاطرنشان کرد: تلاش کنیم در زمینه‌های مختلف الگو باشیم و از پاسداری به خوبی پاسداری کنیم چرا که توفیق الهی به عنوان پاسدار نصیب ما شده و باید قدر دان باشیم.

وی تصریح کرد: ۲۷ عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه شهرستانی سراوان با همکاری حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌ها برگزار خواهد شد.

در پایان به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی امام‌جمعه شهرستان به همراه فرمانده سپاه و جمعی از پاسداران مزار شهدای گمنام مدفون در مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع) را غبارروبی و عطر افشانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود