Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@02:17:32 GMT

خشم کاربران از درخواست برای ممنوعیت حج فلسطینیان

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۰۴۰۱

خشم کاربران از درخواست برای ممنوعیت حج فلسطینیان

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری «القدس العربی»؛ «محمد آل الشیخ»، نویسنده سعودی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر مدعی شد که «فلسطینیان همواره باری بر دوش میزبانان خود بوده‌اند. زمانی که اردن میزبان آنان بود، ماجرای «سپتامبر سیاه» به راه افتاد، وقتی لبنان میزبان آنان شد، جنگ داخلی در این کشور رخ داد و زمانی که کویت میزبان آنان بود، فلسطینیان تبدیل به سربازانی برای عراق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آنان اکنون منبرهای خود در حج را برای ناسزا گفتن به ما و انکار مواضع ما به کار می‌برند.»
 
این نویسنده سعودی در توئیت دیگری در واکنش به پخش ویدئویی از حجاج فلسطینی که در هنگام ادای مناسک حج شعار حمایت از فلسطین و مسجدالاقصی سر داده بودند، با توهین به همه فلسطینیان و در اظهاراتی بی‌ادبانه نوشت: «باید از حضور مزدوران حماس به حج سال آینده جلوگیری شود، زیرا آنان حج امسال را ضایع کردند. آنان باید به جای مکه در کشور کوچک خود حج به جا آورند.»
 
در پاسخ به توییت‌های آل الشیخ، «الکاشف» یکی دیگر از فعالان سعودی وی را مورد تمسخر قرار داد و نوشت: «مکه مکرمه برای مسلمانان است نه برای شما».
 
یک فعال رسانه‌ای دیگر نیز نوشت: «آل الشیخ چه فکری کرده است که هرچه بخواهد عطا می‌کند و هرچه نخواهد از آن منع می‌کند؟! یا این‌ که او به زودی سکه آمرزش برای ورود به بهشت، میان ما تقسیم خواهد کرد؟!»
 
یادآور می‌شود؛ فعالان فضای مجازی روز گذشته ویدئویی را منتشر کرده‌اند که در آن حجاج فلسطینی، در سرزمین منا شعارهایی در حمایت از قدس و مسجدالاقصی سر می‌دادند.
 
حجاج فلسطینی امسال و در هنگام مناسک حج و همزمان با یورش شهرک‌نشینان صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی شعارهایی با عنوان «مسجدالاقصی، روح و جان‌مان را فدایت می‌کنیم...»، «به سوی قدس رهسپاریم، میلیون‌ها نفر آماده شهادتیم» سر دادند.
 
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا حج فلسطین ممنوعیت بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۰۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| نخستین گام برای ممنوعیت حمایت از فلسطین در آمریکا

فیلم| نخستین گام برای ممنوعیت حمایت از فلسطین در آمریکا

دیگر خبرها

  • ارتش اسرائیل تخلیه ساکنان شرق رفح را آغاز کرد
  • آغاز نقشه اسرائیل برای حمله به رفح؟ کوچاندن فلسطینیان از منطقه شرقی رفح توسط ارتش رژیم صهیونیستی کلید خورده + فیلم
  • فیلم| نخستین گام برای ممنوعیت حمایت از فلسطین در آمریکا
  • درخواست الجزایر از شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه
  • اسرائیل از مقاومت فلسطینیان خسته شده است/جنبش دانشجویی شکل گرفته،برخلاف تصور صهیونیسم جهانی است
  • شرط آمریکا برای توافق امنیتی با عربستان ؛ پای اسرائیل در میان است
  • مصائب فلسطینیان خواهد گذشت، اما چگونگی نقش‌آفرینی دولت‌های مسلمان در تاریخ ثبت می‌شود
  • ۱۲۴۲ حمله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در آوریل ۲۰۲۴
  • درخواست ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو در کنگره
  • درخواست نمایندگان کنگره آمریکا برای ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو