Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@20:38:25 GMT

اجرای طرح ملی نذرآب توسط جمعیت هلال احمر زنجان

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۰۵۳۷

اجرای طرح ملی نذرآب توسط جمعیت هلال احمر زنجان

 شهرام میرزایی روز چهارشنبه در این باره در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اینکه شهرستان نیک شهر در سیستان وبلوچستان منطقه ای محروم و به لحاظ تامین آب آشامیدنی، موارد بهداشتی و سلامت نیازمند دریافت خدمات هستند، زنجان معین این شهرستان برای ارائه این خدمات شده است.
وی خاطرنشان کرد: طرح ملی نذر آب با هدف تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برای هموطنان شهرستان نیک شهر با مشارکت شهروندان، خیرین، داوطلبان، شرکت ها و سازمان های مردم نهاد استان زنجان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این طرح از منابع، ظرفیت ها و خدمات داوطلبانه، سازمان های مردم نهاد یا موسسه های خیریه توانمند استانی بهره گیری می شود.
میرزایی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه جمعیت هلال احمر استان زنجان در اجرای طرح کاروان سلامت موفق بوده است، این استان برای دومین بار معین سیستان و بلوچستان در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی شده و جزیره کیش نیز تیم پشتیبان زنجان است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همه خیرین، سازمان های مردم نهاد، موسسات و شهروندان علاقمند برای تامین آب آشامیدنی برای هموطنان نیک شهری می توانند کمک های غیرنقدی اعم از سبد غذایی و پک های بهداشتی را به این جمعیت بخش داوطلبان ارائه دهند.
میرزایی خاطرنشان کرد: واریز کمک های نقدی نیز از طریق #۱۱۲ * امکانپذیر است.
به گزارش ایرنا ، در طرح ملی" نذرآب ۱"  جمعیت هلال احمر زنجان با مشارکت خیرین سازمان های مردم نهاد و داوطلبان توانست آب معدنی و تانکرهای آب آشامیدنی بهداشتی و سالم را برای هموطنان سیستان و بلوچستانی تحویل دهد.

۳۰۸۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کم آبی جمعیت هلال احمر زنجان نیک شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۰۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ادامه عملیات امدادرسانی امدادگران و نجاتگران این جمعیت در ۱۱ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، بابک محمودی؛ رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر درباره آخرین وضعیت امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی و در استان‌های متاثر از این پدیده اظهار کرد: از چهارم تا هفتم اردیبهشت ماه 1403 و تا ساعت 05:00 امروز جمعه، 11 استان شامل اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد و 54 شهرستان درگیر سیل و آبگرفتگی بوده‌اند.

وی ادامه داد: در این مدت 81 مورد عملیات انجام و به 2656 نفر امدادرسانی شده، 159 نفر اسکان اضطراری یافته اند، 118 نفر به مناطق امن منتقل شده و آب تجمیع شده در 281 منزل مسکونی تخلیه شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه در این امدادرسانی‌ها 160 تیم عملیاتی شامل (615 نفر) مشغول امدادرسانی بوده‌اند، گفت: 9 دستگاه چادر، 349 تخته پتو، 197 تخته موکت، 468 کیلوگرم نایلون، 155 بسته غذایی بین متأثرین از سیل در این 11 استان توزیع شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۲ استان
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل