Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان پزشکان بدون مرز با محکوم کردن شدید حملات ائتلاف متجاوز سعودی به غیرنظامیان در یمن، خواستار اتخاذ تدابیر فوری برای تضمین حفاظت از آنها شد. ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از الخلیج آنلاین، سازمان بین‌المللی پزشکان بدون مرز، روز گذشته حملات ائتلاف عربی تحت رهبری سعودی علیه غیرنظامیان در یمن را محکوم کرد و خواستار اتخاذ تدابیری فوری برای تضمین حفاظت از آنها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سازمان در توئیت‌هایی که از طریق حساب کاربری دفتر خود در یمن منتشر کرد، نوشته است: بیمارستان روستایی «عبس» در استان حجه( شمال غرب یمن)، که تحت حمایت سازمان پزشکان بدون مرز است، به دنبال حملات هوایی ائتلاف به منازل یمنی‌ها در روز یکشنبه، 17 زخمی غیرنظامی را پذیرش کرد که در میان آنها 6 زن و 5 کودک حضور داشتند و در جریان این حمله همچنین بیش از 10 غیرنظامی کشته شدند.

این سازمان به شدت حملات به غیرنظامیان را محکوم کرده و خواستار اتخاذ تدابیر فوری برای تضمین حفاظت از آنها و مراکز درمانی در درگیری‌های مستمر شد.

پیش از این جنبش انصارالله اعلام کرده بود به دنبال حملات ائتلاف به منزلی در منطقه «صومله» در استان حجه، که در آن یک خانوار آواره در نتیجه جنگ ساکن بودند، 11 غیرنظامی، از جمله 3 زن و 4 کودک، کشته شدند.

جنایت خونین ائتلاف متجاوز سعودی علیه یمنی‌ها در روز عید قربان

ائتلاف متجاوز سعودی از 25 مارس 2015، با آغاز جنگ همه‌جانبه علیه یمن که از آن از تسلیحات پیشرفته آمریکا و برخی کشورهای غربی استفاده می‌کند، ده‌ها هزار غیرنظامی یمنی را به کام مرگ کشانده و تاسیسات حیاتی این کشور را نابود کرده است.

انتهای پیام/

R1016196/P/S8,90,1115/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آخرین تحولات یمن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آخرین تحولات یمن آخرین تحولات یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۱۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده‌ای روشن با زمین بدون پلاستیک

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، محمد علی حاتمی زاده با اشاره به اینکه استفاده بی‌رویه از پلاستیک و عدم مدیریت صحیح آن، باعث آلودگی هوا، آب و خاک شده و به تخریب زمین و حیات وحش منجر می‌شود، تصریح کرد: بحران پلاستیکی به یکی از بزرگترین چالش‌های محیط زیست تبدیل شده است.
 
وی افزود: اولین گام برای رسیدن به یک جهان پلاستیکی کمتر و زمین پاک‌تر، کاهش مصرف پلاستیک یکبار مصرف و ترویج استفاده از جایگزین‌های قابل بازیافت و دوباره پذیر آن است.

حاتمی زاده ضمن بیان اینکه باید به توسعه فناوری‌های جایگزین پلاستیک که قابل تجزیه هستند توجه شود، خاطر نشان کرد: برای شروع پیشنهاد می‌کنم در فروشگاه تعاونی سازمان جهاد کشاورزی به جای پلاستیک از کیسه‌های پارچه‌ای که به همین منظور تهیه شده است، استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه، باید به توسعه سیاست‌ها و قوانین سخت‌گیرانه در خصوص بازیافت و دور انداختن پلاستیک توجه کنیم افزود: آموزش و افزایش آگاهی عمومی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است تا همگان به اهمیت حفظ محیط زیست و کاهش استفاده از پلاستیک آگاه شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان عنوان کرد: تمامی اقشار جامعه به عنوان شهروند، مسئولیت دارند تا با اقدامات کوچک خود، به حفظ زمین و آینده بهتر برای نسل‌های آینده بپردازند.

حاتمی زاده در پایان عنوان کرد: روز زمین پاک با شعار جهانی «سیاره زمین در مقابل پلاستیک» شناخته می‌شود و برای تحقق ان مشارکت مردمی بسیار اهمیت دارد.

دیگر خبرها

  • یک هفته با ۶۲ کشته | مصدومیت ۱۳۱۷ نفر در تصادفات ۷ روز اخیر
  • فایننشال تایمز: اروپا نگران تشدید اقدامات «خرابکارانه و خشن» روسیه است
  • شهادت ۲ لبنانی در حملات رژیم صهیونیستی
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز/ عین‌الهی: وقتی می‌گویند عالم بدون عمل همین است!
  • آینده‌ای روشن با زمین بدون پلاستیک
  • سالیوان: توافق دفاعی آمریکا با عربستان بدون رابطه ریاض با اسرائیل امکان‌پذیر نیست
  • فاجعه انسانی در غزه؛ هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند
  • دیدار امیرعبداللهیان و فیصل‌بن‌فرحان در گامبیا
  • سازمان ملل: هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت