Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت گفت: امروز در دولت بحث کشت‌های با آب آلوده در جنوب تهران مطرح شد و کمیته‌ای با مسئولیت وزارت کشور و عضویت چند وزارتخانه تشکیل شده است. ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی ربیعی سخنگوی دولت امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران گفت: امروز در دولت بحث کشت‌های با آب آلوده در جنوب تهران مطرح شد و کمیته‌ای با مسئولیت وزارت کشور و عضویت چند وزارتخانه تشکیل شده و با متخلفان در این زمینه برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی به «الهام علی اف»: روابط تهران- باکو روبه گسترش استسفر روحانی به روسیه به تعویق افتاداردوغان در گفت وگوی تلفنی با روحانی: آماده تقویت همه‌جانبه روابط با تهران هستیمروحانی به امیر قطر: ایران برای حفظ امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز اهمیت زیادی قائل استروحانی به «عمران‌خان»: هند و پاکستان با خویشتن‌داری، از کشته‌شدن مردم بی‌گناه در کشمیر جلوگیری کنند

وی افزود: امروز آقای حناچی گزارشی در دولت دادند؛ شهرداری تهران خطوط 8، 9 و 10 مترو  را آغاز خواهند کرد. همچنین 28 واگن و 4 رام قطار به شبکه ریلی در خطوط 6و 7 مترو اضافه شده و زیر گذر پل گیشا تا پایان سال جاری نیز افتتاح خواهد شد.

سخنگوی دولت گفت: قرار شد 1000 دستگاه کامیون در منطقه چابهار تا 31 شهریور سال 1400 در مرز میلک تردد کنند و این خبر خوبی برای مردم سیستان و بلوچستان خواهد بود.

این خبر تکمیل می‌شود...

انتهای پیام/

R1011158/P/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط دولت دوازدهم علی ربیعی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دولت دوازدهم علی ربیعی دولت دوازدهم علی ربیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۱۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد

سخنگوی دولت از تصویب و ابلاغ اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور در هیات دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: به‌منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیات دولت رسید.

سخنگوی دولت ادامه داد: این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.

کد خبر 748517

دیگر خبرها

  • با اصل تبادل زندانیان موافقیم
  • ابلاغ مأموریت ویژه برای آموزش‌های تخصصی به قضات
  • ممنوع‌الخدمات کردن نباید به‌عنوان یک حکم عمومی استفاده شود
  • صدور حکم انسداد کد ملی افراد در موارد خاص می‌تواند صورت گیرد
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود
  • هوای ۴ شهر ناسالم و آلوده است / پاک‌ترین هوا سهم اردبیل شد
  • فعال مطرح یهودی: ما به یک مهاجرت دسته جمعی از «صهیونیسم» نیاز داریم