Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین المپیاد «بچه های مسجد» با حضور ۲۵۰ نفر از اعضای کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان‌ بویراحمد در قالب ۲۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد و ۶ رشته ورزشی، فرهنگی و هنری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نخستین المپیاد فرهنگی، هنری و ورزشی «بچه‌ های مسجد» استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (23 مرداد) در اردوگاه تربیتی و آموزشی منطقه دهنو یاسوج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«علیرضا دولت آبادی»  در این زمینه، گفت: هدف از برگزاری این المپیاد رقابت سالم و کشف استعدادهای مختلف در رشته ‌های مختلف ورزشی و فرهنگی است.

 

مدیر ستاد کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این المپیاد به همت کانون‌ های مساجد شهر یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: همه فعالیت‌های این المپیاد چه در حوزه داوری و چه در حوزه اجرا توسط بچه‌ های مسجد انجام گرفت و این یک ظرفیت و پتانسیل بالایی است.

 

وی یادآور: این المپیاد با حضور 250 نفر از بچه ‌های کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان‌ بویراحمد در قالب 20 کانون فرهنگی و هنری مساجد و 6 رشته ورزشی، فرهنگی و هنری برگزار شد.

 

دولت آبادی با بیان اینکه اختتامیه این برنامه در عید غدیر خم در مسجد قبای دولت آباد برگزار می ‌شود، اضافه کرد: هدف از برگزاری این المپیاد، شناسایی ظرفیت‌ها و استعدادهای مساجد استان است.

 

مدیر ستاد کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اینکه از این استعدادها هیچ وقت استفاده نمی ‌شد، ما در این المپیاد آنها را شناسایی و به مجموعه‌های تخصصی جهت ارتقاء و پیشرفت معرفی می‌ کنیم.

 

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید قربان دعای عرفه نماز عید قربان مراسم دعای عرفه روز خبرنگار روزنامه روزنامه ها عید سعید قربان دهه ولایت و امامت مسجد بچه های مسجد کانون های فرهنگی و هنری استعداد المپیاد ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۱۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران

به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت ششمین اختر آسمان امامت و ولایت حضرت جعفر صادق (ع) هیئت و دسته‌های عزاداری باحضور نوجوانان مساجد منتخب شهر تهران در ۴۰۰ مسجد پایتخت برگزارشد.

این مراسمات با حضور ائمه جماعت مساجد منتخب تهران و نوجوانان علاقمند به خاندان عصمت و طهارت برپا گردید.

نوجوانان با شرکت در این هیئات و دسته‌های عزاداری ضمن عرض ارادت به ساحت رئیس مذهب جعفری با شخصیت علمی و معنوی این امام همام بیشتر آشنا شدند.

همچنین دسته‌های عزاداری دانش آموزی در شهر تهران با حضور عاشقان صادق آل محمد (ع) به راه افتاده و نوجوانان تهرانی در سوگ امام خود گریستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد تمدید شد
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران