Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج رحمان خادم مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: از سال ۹۵ تا پایان تیرماه سال جاری در مجموع۲ هزار و ۵۵۷ هزار میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد وصول شده است.

او افزود: نصب و راه اندازی ایستگاه CGS-۱۰۰ هزار متر مکعب بر ساعت در شهر یاسوج، راه اندازی مجموعه کارگاه صنعتی آموزش فنی و حرفه ای برای کارکنان امداد، گازبانی و کنتور خوانی در سطح استان از اقدامات اخیر در حوزه بهره برداری شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادم گفت: واگذاری ۱۷ مورد از امور مربوط به بهره برداری به دفترهای پیشخوان دولت، تجهیز کردن ماشین آلات امداد به سیستم جی پی اس و راه اندازی میز خدمت نیز از دیگر اقدامات شرکت گاز استان بوده است.

او در خصوص مقاوم سازی شرکت گاز استان نیز افزود: پنج طرح مقاوم سازی دیوار ایستگاه های تقلیل فشار در مقابل زلزله، سیل و آتش سوزی نیز ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

خادم گفت: افزایش ظرفیت ایستگاه های مرکزی در منطقه شرف آباد و تنگاری، و احداث رینگ تقویتی و ایستگاه تقلیل فشار به ۱۰ میلیون متر مکعب در شهر یاسوج به پیشرفت ۱۰۰ درصدی رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان در خصوص سیستم GIS که از پروژه های مهم و کلیدی شرکت گاز است اشاره کرد و افزود: در خطوط تغذیه، شبکه توزیع، برداشت شیرها، علمک ها و برداشت پست امداد و ایستگاه ۳۳ درصد پیشرفت داشته است.

GIS یا همان سامانه اطلاعات جغرافیایی، کارهایی مانند تولید، پردازش و مدیریت اطلاعات جغرافیایی را به منظور پشتیبانی برای تصمیم گیری های بعدی انجام میدهد.

کهگیلویه و بویراحمد در هر ۲ حوزه شهری و روستایی۱۹۰ هزار و ۱۲۷ مشترک گاز دارد.

 

انتهای پیام/ط

۶۳ درصد روستاهای کهگیلویه و بویراحمد گازرسانی شده‌اند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گاز وزارت اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۱۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد

به گزارش خبرنگار مهر، آرش مصلح ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این سد توانست سیلاب را به بهترین نحو ممکن مدیریت و از بروز هرگونه خسارت به پایین دست جلو گیری کند.

وی بیان داشت: سد کوثر گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد تأمین کننده آب شرب و آشامیدنی ۲۰ شهر و دو هزار روستا بوده که ظرفیتی ۵۸۰ میلیون مترمکعبی دارد.

مصلح تصریح کرد: این سد به استان‌های فارس، خوزستان، بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد، آبرسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه سد کوثر یک سد مهم و استراتژیک است، گفت: سد کوثر از ۱۴ فروردین ماه تاکنون سرریز کرده است.

کد خبر 6095102

دیگر خبرها

  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • پیش‌بینی ورود بیش از ۱۰ میلیون مترمکعب آب به سد کوثر
  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند