Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@03:45:44 GMT

هانیه توسلی در تلویزیون ممنوع‌التصویر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۱۵۵۷

هانیه توسلی در تلویزیون ممنوع‌التصویر شد

پیام نیکفرد مدیر روابط عمومی شرکت سینمایی خانه فیلم و پخش‌کننده ایده اصلی، در گفتگو با ایلنا، با اشاره به پخش نشدن تیزرهای این فیلم از صداوسیما گفت: بعد از آنکه تیزرهای فیلم ایده اصلی به کارگردانی آزیتا موگویی آماده شد، آن را به صداوسیما ارائه کردیم اما به ما اعلام شد که باید بخش‌هایی که هانیه توسلی در آن حضور دارد، حذف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به ما اعلام شد پخش تصویر و صدای هانیه توسلی در قالب تیزر و برنامه‌های دیگر ممنوع است.

پیش از این پخش تیزرهای فیلم قسم با بازی مهناز افشار در صداوسیما ممنوع شده بود و صداوسیما به سازندگان این فیلم اعلام کرده بود که باید تصاویر و صدای مهناز افشار را از این تیزرها حذف کنند.

فیلم ایده اصلی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی آزیتا موگویی و با بازی مریلا زارعی، بهرام رادان، پژمان جمشیدی، هانیه توسلی و مهرداد صدیقیان هم‌اکنون در حال اکران است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۱۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • سریال حشاشین در تلویزیون‌های اینترنتی ایران ممنوع شد؟
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • اگر صافی کف پا نوعی بمب ساعتی نباشد چه؟
  • اقدام حیرت‌آور زاکانی در مقابل پارک قیطریه با یک بنر! | تصویر
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • آماری از مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!