Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:19:41 GMT

اختصاص ۲ مدرسه در کربلا برای اسکان زائران قزوینی

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۱۵۷۱

اختصاص ۲ مدرسه در کربلا برای اسکان زائران قزوینی

حامد کبودوند رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین روز چهارشنبه در دیدار با رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) قزوین افزود: این مدارس تا ۲۰ سال در ایام اربعین حسینی (ع) پذیرای زائران قزوینی خواهد بود.

وی اظهار داشت: تاکنون ۱۲ مدرسه در کربلا برای اسکان زائران ایرانی در ایامی چون اربعین در نظر گرفته شده است که از این میزان ۲ مدرسه به استان قزوین اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول در ادامه از افزایش موکب های حسینی (ع) برای خدمات دهی با زائران اربعین خبر داد و گفت: امسال ۸۱ موکب در خدمات زوار خواهند بود.

کبودوند با بیان اینکه مشکلات اقتصادی موجب کاهش موکب ها و متقاضیان خدمات دهی به زوار نشده است بلکه با عنایت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) این تعداد هرساله بیشتر می شود،افزود: سال قبل ۶۸ موکب از استان قزوین در خدمت زوار حسینی بودند که به این رقم برای اربعین امسال ۱۳ موکب افزوده شده است.

وی در ادامه از مشارکت خیران و دوست داران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در توسعه صحن حضرت زینب (س) به میزان ۱۵۰ هزار متر مربع خبر داد و گفت: ساخت کفشداری زائران در حرم مطهر ائمه در کاظمین و یک درب از حرم مطهر ائمه در سامرا در کنار توسعه حرم طفلان مسلم در شهر مسیب عراق از جمله برنامه های ستاد بازسازی عتبات عالیات قزوین به شمار می رود.

۳۰۱۳ 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عتبات عالیات استان قزوین ستاد بازسازی عتبات عالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۱۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین قهرمانی ۲ دختر فوتبالیست قزوینی در جام فوتبال آسیای میانه، هندبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی و عنوان دومی تیرانداز قزوینی در مرحله نخست مسابقات آزاد کشوری از خبرهای امروز ورزش قزوین است.

در ادامه رقابت‌های فوتبال کافا، تیم ملی فوتبال دختران کشورمان که در ترکیب خود از «مریم دینی» و «پرنیا رحمانی» ۲ ملی پوش قزوینی بهره می‌برد، در دیدار پایانی جام کافا به مصاف قرقیزستان خواهد رفت.

مریم دینی در بازی‌های قبلی تیم ملی درخشش فوق‌العاده‌ای داشت و چندین گل را به ثمر رساند. «طاهره کشتیرانی» نایب رئیس فوتبال استان هم در این مسابقات مدیر فنی تیم ملی فوتبال دختران کشورمان است.

هندبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی

به گزارش ایسنا، کادر فنی تیم هندبال بانوان بزرگسال کشور «عطیه شهسواری» را به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت کرد.

اردوی ملی‌پوشان از ۱۱ اردیبهشت به میزبانی سمنان پیگیری خواهد شد و تیم ملی هندبال برای مسابقات هندبال قهرمانی بانوان آسیا آماده خواهد شد.

عنوان دومی تیرانداز قزوینی در مرحله نخست مسابقات آزاد کشوری

«مجتبی خاکی» در این مسابقات پس از تیرانداز شیرازی سکوی نایب قهرمانی را تصاحب کرد. مرحله نخست مسابقات تیراندازی آزاد کشور به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ورود قاعده مند دولت به اربعین، ارائه خدمات را تسهیل کرده است
  •  تقویت زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی در دستور کار استانداری
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد