Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@18:33:54 GMT

۷۰۰ میلیون یورو به پتروشیمی مهران اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۱۵۷۴

۷۰۰ میلیون یورو به پتروشیمی مهران اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی صبح چهارشنبه در ایلام  از تشکیل کنسرسیومی با مشارکت ۴ بانک عامل برای ساخت پتروشیمی مهران خبر داد و گفت: با حمایت صندوق توسعه ملی و کنسرسیومی با مشارکت چهار بانک ملی ملت سپه و پارسیان فاز اول پتروشیمی مهران  در دستور کار قرار گرفت.

وی ادر ادامه با اشاره به این مهم که در فاز اول  ۷۰۰ میلیون یورو به پتروشیمی مهران اختصاص یافته است، اضافه کرد: در مجموع ۲٫۸ میلیارد یورو برای احداث پتروشیمی مهران در نظر گرفته شده که قرار است منابع آن از محل کنسرسیوم بانکی محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی دشتکی در ادامه به اهمیت این پروژه مهم پرداخت و گفت: اجرای طرح پتروشی مهران تحول بزرگی را در منطقه ایجاد خواهد کرد و با عنایت به مرز ۴۲۰ کیلومتری مشترک ایران و عراق زمینه فروش و صادرات محصولات پتروشیمی به کشور عراق را فراهم خواهد کرد.

وی افزود: ایجاد اشتغال، افزایش صادرات و ارزآوری کمترین مزیت اجرای پتروشی در شهر مرزی و گرمسیری مهران بوده که در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 4692269

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی پتروشیمی روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان سانحه تصادف ایلام بیرجند آتش سوزی خرم آباد مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۱۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدسبحان حسنی ظهر چهارشنبه در نشست ستاد اربعین ایلام با موضوع تعیین تکلیف جانمایی مواکب در مرز مهران عنوان کرد: مقررات و جانمایی های اولیه اربعین در مرز مهران با توجه به قرار گرفتن اربعین در ماه‌های سرد سال صورت گرفته است.

وی افزود: در سال‌های گذشته بر خلاف امروز وجود ویزا چندان ملاک نبود و گاهی با کارت ملی انجام می‌شد ولی اکنون گذرنامه زیارتی صادر می‌شود و کار بسیار تسهیل شده و سرعت تردد بالا رفته و ما با شرایط جدیدی در برگزاری اربعین مواجه هستیم.

وی گفت: با شرایط جدید و تحولات بزرگی که در حوزه اربعین در استان ایلام صورت گرفته و جانمایی مواکب، تردد اتوبوس بازرسی‌ها باید با این شرایط جدید وفق داده شود تا زائر سریع‌تر به مرز برسد و جمعیت زودتر تخلیه شود.

حسنی تأکید کرد: موضوع ساماندهی دستفروشان باید به طور جدی دیده شود و ملاحظات نیروهای انتظامی و مرزبانی و راهور در نظر گرفته شود تا مزاحمتی در برقراری نظم و تردد زائران ایجاد نشده و خللی در تردد میلیونی زائران ایجاد نشود.

کد خبر 6087538

دیگر خبرها

  • طعنه بامزه سید جواد هاشمی به مهران رجبی
  • مسؤولان به وضعیت راه‌های نامطلوب استان بوشهر رسیدگی کنند
  • «پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید
  • سریال جدید مهران مدیری در راه است
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت
  • ۲۱۸ هزار تن کالا از مرز مهران به عراق صادر شد
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود