Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-28@19:41:52 GMT

ستاره پرسپولیس کادرون را سر ذوق آورد!

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۲۲۴۳

ستاره پرسپولیس کادرون را سر ذوق آورد!

به گزارش وانانیوز، 

 سرخ های پایتخت در نقل و انتقالات لیگ نوزدهم به هرشکل ممکن بشار رسن را در تیم نگه داشتتند تا این بازیکن امسال هم بتواند در خدمت پرسپولیس باشد. 
 

بشار رسن، ستاره جوان و عراقی تیم فوتبال پرسپولیس تهران که پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت و جراحی کتف، از دو هفته پیش در تمرینات پرسپولیس حضور یافت حالا آماده حضور در ترکیب پرسپولیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این بازیکن که به خاطر طی کردن دوران نقاهت، حدود 40 روز در تمرینات فصل جدید حضور نداشت و پیش از آن هم درگیر مصدومیت کتفش بود، بازی‌های غرب آسیا را از دست داد و در روز‌های نخست عملکرد خوبی از خود ارائه نمی‌داد تا جایی که شایعه شده بود کالدرون به دستیارانش اعلام کرده که باید این بازیکن چند هفته‌ای به تمرینات اختصاصی بپردازد تا آماده بازی کردن شود.

 

اما در عین ناباوری یکی از آماده‌ترین بازیکنان تمرینات چند روز گذشته، بشار رسن عراقی است. تمرینات اخیر پرسپولیس در حالی پیگیری می‌شود که گابریل کالدرون سعی می کند به ترکیب نهایی خود نزدیک شود.

اگرچه او تقریبا به ترکیبی که می‌خواسته رسیده است اما در این بین آمادگی بشار رسن در بازگشت به تمرینات پرسپولیس تا حدی کالدرون را دچار سردرگمی کرده است. 

هافبک دو پا عراقی پرسپولیس که در دو فصل گذشته از بهترین‌های این تیم بوده با انگیزه بالا تمرین می‌کند و کالدرون از عملکرد او رضایت کامل دارد.

 

گفتنی است، آمادگی بالا که تعجب کالدرون و سایر سرخ پوشان را به همراه داشت خبر خوبی برای سرمربی آرژانتینی است و البته کار او را برای استفاده از این بازیکن یا احمدزاده در ترکیب سخت می کند.

 

منبع: وانا

کلیدواژه: گابریل کالدرون بشار رسن بازیکن کالدرون ورزشی پرسپولیس ورزش فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۲۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند

آفتاب‌‌نیوز :

یاسین سلمانی، بازیکن جوان پرسپولیس که به دلیل آسیب دیدگی شانس همراهی این تیم در فصل جاری را از دست داد، جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد قبل از عقد قرارداد با پرسپولیس، پیشنهاد مالی بهتری از استقلال داشت، اما با این که استقلال پول به مراتب بیش‌تری می‌داد، پرسپولیس را انتخاب کرد.

اما در واکنش به این ادعای یاسین سلمانی، یکی از مدیران استقلال مدعی شد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، بالاترین مبلغی که به یاسین سلمانی پیشنهاد کرد، ۸ میلیارد تومان بود.

این مدیر باشگاه استقلال گفت: اگر یاسین سلمانی، ویس یا پیامی از باشگاه استقلال دارد که شخصی از مدیران این باشگاه به او مبلغی بالاتر از ۸ میلیارد پیشنهاد کرده، لطفا این سند را منتشر کند. باشگاه استقلال فقط در یک مقطع پیشنهاد جذب این بازیکن را به مدیر برنامه‌اش ارائه کرد و بالاترین پیشنهادی هم که به او دادیم، ۸ میلیارد تومان بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • اتفاق عجیب در تمرینات پرسپولیس؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست