Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@02:24:31 GMT

بازسازی واقعه غدیر در ۱۳۰ نقطه کشور برگزار می‎شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۲۴۹۵

بازسازی واقعه غدیر در ۱۳۰ نقطه کشور برگزار می‎شود

سردار سلیمانی گفت: بیش از ۶۲ هزار نفر درگیر بازسازی واقعه غدیر در ۱۳۰ نقطه کشور خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، سردار «یعقوب سلیمانی» در دیدار با تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) که امروز(چهارشنبه 23 مرداد) در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، گفت: یکی از اهداف مهم بازسازی واقعه غدیر جلوگیری از تحریف آن توسط دشمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان اردویی و راهیان نور بسیج افزود: بازسازی واقعه غدیر را به صورت مردمی در شهرستان ها دنبال کرده و سازمان اردویی بسیج وظیفه نظارت بر عملکرد را برعهده دارد.


وی از استفاده از تبلیغات داخلی و خارجی و ابزار هنر برای بازسازی واقعه غدیر خبر داد و تصریح کرد: امسال کارگاه آموزشی و توانمندسازی مسئولان و فعالان بازسازی واقعه غدیر در استان مرکزی برگزار و در این کارگاه از سخنان شخصیت‌های برجسته حوزوی استفاده شد.


سلیمانی با اشاره به اینکه واقعه غدیر در 130 منطقه کشور بازسازی می شود، اظهار داشت: یکی از مسائل مهم در بازسازی واقعه غدیر، ایجاد وفاق و همدلی میان اقشار مختلف مردم است و در این راستا بازسازی غدیر را در 30 منطقه اهل تسنن


رئیس سازمان اردویی بسیج از بازسازی واقعه غدیر در 130 نقطه از میهن اسلامی یاد کرد و گفت: وفاق و همدلی اقشار مختلف مردم در این حرکت فرهنگی مورد توجه قرار گرفته است و در این راستا نیز 30 نقطه از این نقاط به مراکز اهل تسنن اختصاص دارد که با پشتیبانی این افراد دنبال خواهد شد.


وی ادامه داد: بیش از 62 هزار نفر درگیر اجرای بازسازی واقعه غدیر در سراسر کشور هستند و نزدیک به دو میلیون نفر به صورت مستقیم از این حرکت فرهنگی بازدید می‌کنند و بار اصلی بازسازی واقعه غدیر بر دوش جوانان است.


سلیمانی با اشاره به اینکه بازسازی واقعه غدیر برای اولین بار در سال 89 در قم برگزار شد، تأکید کرد که هیأت‌های مذهبی نیز به میدان آمده و برای بازسازی واقعه غدیر نذر می‌کنند و اگر تاکنون به موفقیتی رسیده‌ایم به برکت پشتوانه و عنایت مردم بوده است.


وی از بازسازی واقعه غدیر در سال 95 در نجف عراق و دمشق سوریه خبر داد و خاطرنشان ساخت: ما درصدد این هستیم که این حرکت بزرگ را در سال های آینده در خارج از کشور گسترش دهیم.

پایان پیام/549

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید قربان عید قربان دعای عرفه روزنامه ها روزنامه روز خبرنگار مسجد شبستان یزد استان همدان مراسم دعای عرفه سردار یعقوب سلیمانی قم بازسازی واقعه غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۲۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان‌الاقصی/ جایزه یونسکو برای خبرنگاران غزه

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، ۲۱۰ روز از جنگ در غزه می‌گذرد، جنگی که به گفته سازمان ملل به قدری ویرانه از خود به جا گذاشته است که بازسازی غزه ممکن است ۸۰ سال زمان ببرد.

بیشتر بخوانید: طوفان‌الاقصی| گزارش المیادین از توافق حماس و رژیم صهیونیستی

طبق آخرین آمار وزارت بهداشت غزه تاکنون ۳۴۵۹۶ نفر در غزه به شهادت رسیده و ۷۷۸۱۶ نفر نیز زخمی شده‌اند. از سوی دیگر سازمان امدادرسانی غزه نیز خبر داده است که بالغ بر پیکر ۱۰ هزار فلسطینی زیر آوار ساختمان‌ها مانده و در سایه وجود مواد منفجره در زیر آوارها و همچنین نبود امکانات لازم، تفحص پیکر همه شهدا ۳ سال طول خواهد کشید.

در این بین سازمان یونسکو نیز جایزه سالانه آزادی مطبوعات را به خبرنگاران غزه اختصاص داد و نقش آن‌ها را ستود.

در حوزه سیاسی نیز شب گذشته اسماعیل هنیه طی تماس تلفنی با «محمد بن عبدالرحمن» نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر و «عباس کامل» رئیس سازمان اطلاعات مصر در خصوص آخرین تحولات مربوط به مذاکرات آتش‌بس گفت‌وگو کرد و گفت که حماس با روحیه بالایی در حال بررسی آخرین پیشنهاد مربوط به توافق با اسرائیل است.

کاربران محترم مهمترین تحولات دویست و دهمین روز عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

جنایت دیگر در غزه، ۶ شهید در بمباران یک خانه

در بمباران خانه‌ای در منطقه «الزهور» در شمال شهر رفح، ۶ نفر از جمله ۲ کودک به شهادت رسیدند.

یونسکو با ستایش نقش خبرنگاران در غزه، فعالیت آن‌ها را در سایه شرایط دشوار و خطرات جنگ «شجاعانه» توصیف کرد.

این جایزه ۲۵ هزار دلار آمریکا ارزش دارد و هر ساله در سوم ما می اعطا می‌شود. تاکنون ۱۴۱ تن از اهالی رسانه در غزه طی حملات ارتش اشغالگر به شهادت رسیده‌اند.

جنگنده‌های ارتش اشغالگر بامداد امروز یک ساختمان در خیابان جعفر طیار (ع) در شهر رفح را به شدت بمباران کردند.

۲ بمباران اردوگاه البریج در مرکز غزه

رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که جنگنده‌های ارتش صهیونیستی دو مرتبه اردوگاه البریج در مرکز باریکه غزه را مورد هدف قرار دادند.

شبکه الجزیره خبر داد که به تصاویر یک پهپاد سرنگون شده در غزه دست یافته است که نشان می‌دهد اشغالگران از فلسطینی‌ها به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کنند.

تصاویر ضبط شده توسط این پهپاد نشان می‌دهد که تانک‌های ارتش اسرائیل وارد قبرستان «التوانسه» در محله الشجاعیه شده‌اند و همچنین درون چند مدرسه سنگر گرفته‌اند.

طبق این ویدئو ارتش اشغالگر چند فلسطینی را به عنوان سپر انسانی وارد یکی از مدارس می‌کنند تا از آتش رزمندگان فلسطینی در امان بمانند.

سازمان «برنامه عمران ملل متحد» به عنوان یکی از شاخه‌های اصلی سازمان ملل در گزارشی اعلام کرد که اگر بازسازی غزه همانند جنگ‌های سابق انجام شود، تا ۸۰ سال طول خواهد کشید و تا قرن بعدی ادامه خواهد یافت.

این سازمان گفت در صورتی که مصالح لازم به سرعت وارد غزه شود و کار بازسازی با سرعت پیش برود، می‌توان امیدوار بود که این کار تا سال ۲۰۴۰ به اتمام برسد.

در این گزارش همچنین آمده است که بازسازی غزه حداقل ۴۰ الی ۵۰ میلیارد دلار هزینه دارد.

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که با موشک‌های کروز «الارقب» یک هدف حیاتی در تل آویو را مورد هدف قرار داده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229300 برچسب‌ها غزه

دیگر خبرها

  • سازمان ملل: بازسازی غزه به ۸۰ سال زمان نیاز دارد
  • شناسایی قطعی ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز در کشور طی یک سال گذشته
  • سازمان ملل هزینه بازسازی غزه را حدود ۵۰ میلیارد دلار برآورد کرد
  • سازمان ملل: بازسازی غزه ۸۰ سال زمان نیاز دارد
  • طوفان‌الاقصی/ جایزه یونسکو برای خبرنگاران غزه
  • بازسازی غزه چند سال طول می‌کشد؟ + ویدئو
  • روز ۲۱۰ طوفان‌الاقصی|جایزه یونسکو برای خبرنگاران غزه
  • برنامه عمران ملل متحد: بازسازی غزه ۸۰ سال طول می‌کشد
  • مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در سمیرم و لنجان ۲۱اردیبهشت برگزار می‌شود