Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمدی میرعمادی روز چهارشنبه در نشست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه لرستان در دفتر امام جمه بروجرد اظهارداشت: انقلاب اسلامی با هدایت امام خمینی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری به سرعت در حال پیشرفت و توسعه است و اهداف و آرمان های خود را دنبال و حفظ می کند.

وی افزود: انقلاب ایران هویت خود را حفظ کرده جایگاه رهبری در نظام جمهوری اسلامی ویژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: انقلاب با هدایت های رهبری حفظ شده و نقش ولایت فقیه جلوگیری از انحراف انقلاب وسرعت بخشیدن به حرکت آن است.

آیت الله میرعمادی اضافه کرد: وحدت و انسجام برای رسیدن به اهداف انقلاب و دفع توطئه ها نقش رهبری را مشخص کرده است.

وی بیان کرد: همه ما وظیفه داریم نقش ولایت فقیه و اثر گذاری آن را در زندگی مردم مشخص کنیم و باید کارآمدی حکومت اسلامی را به جهان معرفی کرد.

امام جمعه خرم آباد ادامه داد: اسلام امروز گرفتار افراد فرصت طلب و آل سعود شده است.

آیت الله میرعمادی گفت: سخنگوی انصار الله یمن به رهبری می گوید ما تحت زعامت شما تا آخر ایستاده ایم که این حرف بزرگی است، امروز دنیا تکان خورده و حزب الله لبنان و حماس تحت زعامت رهبری هستند و نقش ولایت انقلاب را در اوج اقتدار قرار داده است.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور آمریکا به روسای جمهور جهان اجازه دیدار نمی دهد ولی به ایران التماس می کند برای تماس تلفنی که این خود نشان از اقتدار ایران اسلامی در جهان است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: امروز همه مسئولان اتفاق نظر دارند که پیشرفت های کشور در کانون ظرفیت های داخلی است و امروز شاهد این هستیم که ائتلاف امریکا در خلیج فارس شکل نمی گیرد و اختیار دست ایران است و تردد کشتی ها در خلیج فارس تحت کنترل ایران است.

آیت الله میرعمادی اظهارداشت: امروز با وجود همه تحریم ها اوضاع کشور خوب است و این به برکت انقلاب است.

وی بیان کرد: رسالت ائمه جمعه تقویت جلب اعتماد و توکل مردم به خدا برای موفقیت های همه جانبه است، امروز حفظ آرامش جامعه و آسایش مردم و پرهیز از دامن زدن به اختلافات است.  

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه وظیفه ائمه جمعه در انتخابات ارایه معیارهای اصلح بر اساس رهنمودهای رهبری است،  اضافه کرد: سنگر نماز جمعه سنگر توجه به خداست و باید تقویت شود.

آیت الله میرعمادی ادامه داد: اختلاس و فساد نشانه بی ایمانی است.

وی تاکید کرد: نماز جمعه پیام معنویت را به جامعه می رساند و باید امید را در دلها زنده کنیم زیرا قدرت معنوی قدرت مادی را ضعیف می کند.

به گزارش ایرنا نشست شورای ائمه جمعه لرستان در دفتر امام جمعه بروجرد با حضور استاندار لرستان و نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

۷۱۹۰/۷۲۷۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد نماینده ولی فقیه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۲۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهان شاهد صدور انقلاب امام خمینی(ره) است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سجاد شریفی در خطبه‌های نماز جمعه امروز کازرون اظهار داشت: اهل بیت (ع) چراغ راه هستند و مسیر حق را مشخص نموده‌اند.

امام جمعه موقت شهرستان کازرون با عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام صادق (ع) رئیس مکتب تشیع ادامه داد: یاران و شیعیان امام صادق (ع) در روایات سه صنف و ویژگی دارند که دسته اول ما را وسیله برای دنیای خود قرار دادند، دسته دوم کسانی که ما را وسیله عزت و آبروی خودشان در دنیا قرار می‌دهند که عاقبت به خیر نیستند و دسته سوم که امام از آنها اعلام رضایت می‌کند کسانی هستند که سنخیت و شناخت با امام زمان خودشان دارند.

حجت الاسلام والمسلمین شریفی به مناسبت‌های اخیر هفته کارگر و هفته معلم اشاره داشت و تصریح داشت: موتور متحرک کشور کارگران عزیز و تربیت نسل آینده از ویژگی‌های فرهنگیان است.

وی بیان داشت: صدای صدور انقلاب خمینی کبیر (ره) و تحقق وعده‌های امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از دانشگاه‌های جهان امروز شنیده می‌شود و زمینه سازی حرکت بیداری و خیزش آزادی خواهان جهان برای ظهور یگانه منجی عالم بشریت نیز در جهان شنیده می‌شود.

‌خطیب نماز جمعه امروز کازرون افزود: حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران امروز در جهان در مبارزه با اسرائیل آشکارتر می‌شود و همراهی با مردم مظلوم یک وعده الهی است.

حجت السلام شریفی خاطرنشان کرد: اقدام راهبردی ایران در عملیات وعده صادق جبهه کفر را به زانو در آورد و الان نوبت وعده صادق اقتصادی مسئولان کشور به مردم است.

کد خبر 6095793

دیگر خبرها

  • امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است/ امروز دنیا دارد حقانیت جمهوری اسلامی را باور می‌کند
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • امام جمعه رشت : بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • جهان شاهد صدور انقلاب امام خمینی(ره) است
  • بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است