Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حبیب معصومی، رئیس اورژانس پیش‌ بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: پیرو تأکیدات ریاست سازمان اورژانس کشور در خصوص احداث بنا ویژه پایگاه‌های مستقر در کانکس، این مجموعه موفق به کاهش ۶۰ درصدی تعداد پایگاه‌های کانکسی و انتقال به بنا‌های ساختمانی شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: از تعداد ۱۰ پایگاه کانکسی این دانشگاه تاکنون ۶ پایگاه (۶۰ درصد) به بنای احداثی یا غیر احداثی منتقل شده‌اند و در حال حاضر از ۵۲ باب پایگاه اورژانس این استان فقط ۴ باب در کانکس استقرار دارند که از بین آنها نیز بنای یک مورد، ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معصومی با اشاره به انتقال پایگاه‌های جاده‌ای کوریجان، قهرد سفلی و همه کسی، به بنای ساختمانی ادامه داد: پایگاه‌های جاده‌ای لالجین، کاج (قروه) و ملایر ۳ نیز از فضای کانکسی به ساختمان‌های احداث شده یا غیر احداثی منتقل شده‌اند.

او افزود: پایگاه‌های شهری امام سجاد (ع)، شهری الوند و شهری ۲ نهاوند همچنان در فضای کانکسی مستقر بوده و پایگاه شهری مدنی همدان نیز ۶۰ درصد پیشرفت داشته و به زودی به بنای مذکور منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/ ش

انتقال ۶ پایگاه کانکسی همدان به بنا‌های احداثی و غیر احداثی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۲۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر شبکه بهداشت درمان سلماس گفت: بیمار خانم ۷۴ ساله با سابقه مشکلات قلبی در بیمارستان خاتم الانبیاء سلماس بستری بود که با توجه به نیاز به خدمات تخصصی پس از پذیرش بیمار در بیمارستان تخصصی قلب سیدالشهدای ارومیه درخواست آمبولانس هوایی شد.

 

دکتر ثانی افزود: این اعزام با بالگرد، اولین اعزام هوایی برای انتقال بیمار به مرکز استان در سال جاری بودچرا که استفاده از اورژانس هوایی در سرعت انتقال و امداد و نجات بیماران بدحال و مصدوم تأثیر بسزایی دارد.

 

انتقال بیمار از بیمارستان به محل اعزام بالگرد توسط کادر فوریت اورژانس ۱۱۵ سلماس انجام شد.

دیگر خبرها

  • تجربیات تهران در حوزه شهری و فضای سبز به «واسط» عراق منتقل شود
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور در استادیوم یادگار
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • وزیر تندرو صهیونیستی پس از واژگونی خودرویش به بیمارستان انتقال یافت
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی