Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:22:15 GMT

درآمد ۸۶ میلیون دلاری فدرر از تبلیغات در یک سال

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۲۹۰۶

درآمد ۸۶ میلیون دلاری فدرر از تبلیغات در یک سال

تنیسور سوییسی سالیانه از طریق تبلیغات ۸۶ میلیون دلار دریافت می‌کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، چند روز پیش راجر فدرر ۳۸ ساله شد و در حال حاضر مشخص نیست چه زمانی دوران موفقش به پایان خواهد رسید. تنیسور سوییسی حتی با وجود این که آخرین فینال یعنی ویمبلدون را به نواک جوکوویچ واگذار کرد پرافتخارترین ورزشکار در فتح گرند اسلم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برندهای مهم می‌دانند که تنیسورسوئیسی می‌تواند نقش مهمی در آشنایی مردم با محصولاتشان داشته باشد و به همین خاطر هزینه‌های زیادی را صرف می‌کنند تا برندشان در تمام جهان دیده شود. بر اساس اعلام مجله فوربس فدرر از یکم ژانویه ۲۰۱۸ تا ۱۲ ماه بعد تنها از طریق تبلیغات ۸۶ میلیون دلار (۷۷ میلیون یورو) به دست آورد. فدرر در طول دوران بازی‌اش از برند نایکی استفاده می‌کرد اما ناگهان در میان تعجب همگان چند ماه پیش اعلام کرد با برند یونیکلو همکاری می‌کند.  

سایت "مانی کنترل" همه اسپانسرهایی که از تصویر فدرر بهره می‌برند را معرفی کرد. برند ژاپنی یونیکلو قراردادی ۱۰ ساله با تنیسور سوییسی بست و قرار است سالیانه ۳۰ میلیون دلار به او بپردازد. با این توافق  درآمد فدرر نسبت به  قراردادش با نایکی سه برابر شد.

دیگر برندی که تنیسور سوییسی بیش از همه از آن درآمدزایی می‌کند رولکس است. این قرارداد در سال ۲۰۰۳ بسته شد. این شرکت ساعت‌سازی هر سال ۸ میلیون دلار به او می‌دهد. در دستان فدرر از زمانی که دوران حرفه‌ای‌اش شروع شد (سال ۱۹۹۸) راکت برند ویلسون دیده می‌شود. او هر سال از این شرکت ۳۵۰ هزار دلار دریافت می‌کند.

قهرمان ۲۰ گرند اسلم همچنین با شرکت مرسدس بنز تا سال ۲۰۲۷ قرارداد دارد و سالیانه ۵ میلیون دریافت می‌کند. همچنین هر ۶ ماه یک خودرو دریافت می‌کند. این فهرست با برند موئت اند شندون ادامه پیدا می‌کند که از سال ۲۰۱۲ همکاری‌اش را با فدرر آغاز کرد و هر سال به او ۶ میلیون می‌دهد. تنیسور سوییسی امسال به مبلغ قراردادش ۲ میلیون (سالیانه) اضافه کرد.

شرکت‌های سوییسی نمی‌خواستند فرصت را از دست بدهند و برای تبلیغاتشان از مشهورترین چهره ورزشی کشورشان بهره نبرند. شرکت شکلات لبندت قراردادی از سال ۲۰۰۹ با این تنیسور بست که تا سال ۲۰۲۲ ارزش دارد. او هر سال ۴ میلیون یورو دریافت می‌کند. فدرر در سال ۲۰۰۹ با بانک کردیت سوییس قراردادی به ارزش ۲ میلیون (سالیانه) بست. او همچنین به مرکز کمک به کودکان آفریقایی کمک می‌کند. دیگر قرارداد تنیسور سوییسی با شکست سانرایز است که سالیانه ۷ میلیون کسب می‌کند.

آخرین قرارداد فدرر در سال ۲۰۱۷ به امضا رسید او از کارخانه پاستا باریا سالیانه ۸.۱ میلیون دلار به دست می‌آورد. این قرارداد تا سال ۲۰۲۲ است. همچنین از شرکت نتجتس سالیانه ۶ میلیون کسب می‌کند. پرافتخارترین تنیسور جهان در سفر هایش از چمدان‌هایی با برند ریمووا استفاده می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: راجر فدرر تبلیغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۲۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش فروش آیفون در چین همزمان با شدیدترین افت درآمد سالانه اپل

ایتنا - شرکت اپل شدیدترین کاهش درآمد سه‌ماهه در یک سال را داشته، که بخش بزرگی از آن ناشی از افت فروش آیفون در چین بوده است.
این غول آمریکایی حوزه فناوری گزارش داد که درآمدش در سه‌ماهه منتهی به مارس ۲۰۲۴ مبلغ ۹۰.۸ میلیارد دلار و سودش ۲۳.۶ میلیارد دلار بوده‌ است‌ــ که نسبت به سال گذشته ۲ درصد کاهش داشت.

به‌رغم افت فروش، بهای سهام اپل روز پنجشنبه پس از اعلام طرح این شرکت برای بازخرید ۱۱۰ میلیارد دلار از سهامش و افزایش ۴ درصدی سود سه‌ماهه پرداختی‌اش به سرمایه‌گذاران بالا رفت.

لوکا مایستری، مدیر مالی ارشد اپل، گفت: «با توجه به اطمینان ما به آینده اپل و ارزشی که در سهاممان می‌بینیم، هیئت مدیره اجازه داده است ۱۱۰ میلیارد دلار دیگر از سهام را بازخرید کنیم.»

«ما همچنین سود سه‌ماهه‌ سهاممان را برای دوازدهمین سال متوالی افزایش می‌دهیم.»

افت ۱۰درصدی فروش سال به سال آیفون در این سه‌ماهه به کاهش درآمد اپل دامن زد، و در چین شاهد افتی ۸ درصدی بود، که شدیدترین کاهش فروش تلفن‌های هوشمند شاخص این شرکت پس از آغاز همه‌گیری کرونا بود. 

تیم کوک، رئیس اپل، چین را «رقابتی‌ترین بازار جهان» خواند اما گفت «چشم‌انداز خوبی» از این کشور در بلندمدت دارد.

این شرکت با رقابت شدید رقبای چینی مانند هواوی و نظارت دقیق نهادهای ناظر ضدانحصار در آمریکا و اروپا مواجه است.

اپل همچنین نسبت به رقبایی مانند گوگل و مایکروسافت در به‌کارگیری هوش مصنوعی کندتر بوده که ممکن است بر تصمیم خریداران تاثیر داشته تا فعلا دست نگه دارند و آیفون جدید نخرند. 

 

کوک روز پنجشنبه به سرمایه‌گذاران اطمینان داد که این شرکت محصولات هوش مصنوعی را در دست ساخت دارد.

او گفت: «ما به قدرت تحول‌آفرین و نوید هوش مصنوعی باور داریم، و معتقدیم امتیازهایی داریم که ما را در این عصر جدید متمایز خواهد کرد. در هفته‌های آتی در این مورد بیشتر صحبت خواهیم کرد.»

در این بین، بخش تجاری خدمات اپل، از جمله آی‌کلاود، اپل تی‌وی‌ پلاس و اپل میوزیک در سال جاری رشدی ۱۴ درصدی داشته است.

مایستری گفت: «پیش‌بینی می‌کنیم بخش تجاری خدماتمان با نرخی مشابه رشدی که برای نیمه اول سال مالی گزارش دادیم افزایش دورقمی داشته باشد. آیپد احتمالا رشدی دورقمی دارد.»

اپل آمار و ارقام عینک واقعیت افزوده ویژن پرو را فاش نکرد، در عوض داده‌های مرتبط با ویژن پرو را در فهرستی گنجاند که دستگاه‌هایی مانند اپل واچ و ایرپاد را شامل می‌شد.

کوک گفت: «در این سه‌ماهه، ما هیجان‌زده بودیم که اپل ویژن پرو را عرضه کردیم و امکان بالقوه‌ای را که رایانش فضایی ایجاد می‌کند به جهان نشان دادیم.»

دیگر خبرها

  • کاهش فروش آیفون در چین همزمان با شدیدترین افت درآمد سالانه اپل
  • تورم ترکیه چقدر است؟
  • تغییرات آب و هوایی میانگین درآمد مردم جهان را کاهش می‌دهد
  • سقوط بزرگ فروش چین در انتظار اپل
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در 4 ماه گذشته خبر داد
  • ضرر ۲ میلیارد دلاری ونزوئلا به دلیل تحریم‌ها
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در ۴ ماه گذشته خبر داد
  • پیش‌بینی‌های ناامیدکننده فروش آیفون در چین
  • کاهش درآمد استارباکس به دنبال تحریم‌های ضدصهیونیستی
  • صرفه‌جویی یک میلیارد دلاری پالایشگاه آبادان