Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@19:48:38 GMT

اعلام زمان دادگاه تجدید نظر برادر روحانی

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۲۹۱۶

حسین فریدون؛ برادر حسن روحانی، پنجم شهریور در شعبه ۶۷ دادگاه تجدیدنظر استان تهران محاکمه می‌شود.

به گزارش تسنیم؛ "حسین فریدون" در شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کارکنان دولت به همراه چند متهم دیگر، محاکمه و بر اساس آنچه سرپرست مجتمع قضایی کارکنان دولت ۱۴ اردیبهشت ۹۸ اعلام کرده، به حبس محکوم شده است.

حسینی؛ سرپرست مجتمع قضایی ویژه رسیدگی به جرایم کارکنان دولت گفته است: این فرد در حکم دادگاه در ارتباط با برخی اتهامات تبرئه و در ارتباط با بخش دیگری از اتهامات، به حبس محکوم شده که با توجه به قطعی نبودن حکم صادره از بیان جزییات معذورم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بعد از صدور این حکم، فریدون به رأی صادره اعتراض کرد که پرونده وی و سایر متهمان برای رسیدگی در مرحله تجدیدنظر به شعبه ۶۷ دادگاه تجدیدنظر استان تهران ارسال شد و دادگاه برای روز پنجم شهریور ۹۸ وقت رسیدگی تعیین کرده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک حسن فریدون روحانی غضنفر رکن آبادی فاجعه منا شیخ زکزاکی محمد حضرت پور نفتکش گریس ۱ محمد علی نجفی میترا استاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۲۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد

مرضیه یونسی گفت: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز گلوگاه شهید زارعی به پرونده قاچاق کالا شامل سه دستگاه تلویزیون و ۲ دستگاه جارو برقی به ارزش ۵۲۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او گفت: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته یونسی، همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق در مجموع به پرداخت بیش از یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • جریمه 23 میلیون تومانی قاچاق البسه در نهبندان
  • اولین فرمانده گردان در تیپ ۲۷ محمدرسول الله (ص) که بود؟
  • هشدار دادگاه لاهه به اسرائیل درباره ارعاب دادگاه و کارکنان