Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@07:38:28 GMT

استادیوم ورزشی شهر یامچی احداث می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۳۳۷۸

استادیوم ورزشی شهر یامچی احداث می شود

رضا اسدی، در گفتگو با خبرنگار مهر، ابراز داشت: سال ۹۶ بودجه مصوب شهرداری شهر یامچی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که با ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان محقق شد، در سال گذشته نیز بودجه مصوب ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود که با ۱۴۲ درصد محقق شد.

وی افزود: بودجه امسال شهرداری یامچی نیز ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که با اقداماتی که صورت گرفته پیش بینی می شود با میزان بالایی محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار یامچی با اشاره به اینکه درجه شهرداری یامچی از ۳ به درجه ۴ ارتقا پیدا کرده است، اظهار داشت: ۸۰۰ میلیون تومان آسفالت در سال گذشته در این شهر مصرف و ساختمان شورای این شهر با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیون تومان احداث شد.

اسدی در بخش دیگری از تلاش برای احداث سالن چندمنظوره ورزشی از جمله ورزش های باستانی، پیست اسب سواری، موتورسواری و پارکی به وسعت ۴۰ هزار مترمربع در شهر یامچی خبر داد.

وی گفت: اقدامات احداث استادیوم ورزشی یامچی بعد از ۲۵ سال وقفه، در حال انجام است و با قول محمدحسن انصاری فرد بازیکن سابق تیم ملی که اهل یامچی هستند، مقرر شده زمین چمن مصنوعی در این مکان به زودی احداث شود.

اسدی همچنین با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی تصریح کرد: نمایشگاه آسیب های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر برای اولین بار در شهر یامچی برگزار شد.

وی از برگزاری جنگ های شادی در این شهر خبر داد و افزود: ۳ همایش پیاده روی عمومی نیز در طول این سال های گذشته در شهر یامچی برگزار شد، برگزاری مسابقات نقاشی و بادبادک پرانی نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته در این شهر است.

شهردار یامچی بر ضرورت تکریم ارباب رجوع در شهرداری یامچی تاکید کرد و گفت: شهر یامچی دارای ۱۱ هزار نفر جمعیت است و در این راستا، ۳۰ نیروی انسانی در شهرداری یامچی در حال فعالیت هستند که ۸ نفر پرسنل اداری و بقیه خدماتی و عمرانی هستند.

اسدی ابراز داشت: یک دستگاه ماشین آتش نشانی در شهر یامچی حضور دارد و تجهیزات آتش نشانی در این واحد فراهم شده و به صورت ۲۴ ساعته فعالیت می کند.

وی از آغاز نهضت آسفالت ریزی در شهر یامچی از فردا خبر داد و اذعان داشت: سال گذشته ۸ هزار متر از پیاده روهای شهر سنگفرش شد که امسال نیز به همین میزان پیاده روسازی خواهد شد.

شهردار یامچی از تعامل خوب این شهرداری با ادارات خبر داد و عنوان کرد: تعامل با ادارات در شهر یامچی در حد خوبی است و تنها مشکل ما با اداره برق است که برای جابجایی تیرهای برق در حال رایزنی هستیم.

کد خبر 4692399

منبع: مهر

کلیدواژه: مرند ورزش روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان سانحه تصادف ایلام بیرجند آتش سوزی خرم آباد مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۳۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر با احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه از بیست‌وپنجم فروردین سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث باغ مشاهیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال درحال انجام است و ماموریت سازمان اجرای پیاده‌روسازی، فضای سبز و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹۰۰۰ مترمربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 749255

دیگر خبرها

  • احداث نخستین زمین چمن مصنوعی در ایلام
  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب