Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@11:35:26 GMT

مصرف خودسرانه قهوه سبز ممنوع

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۳۳۸۰

مصرف خودسرانه قهوه سبز ممنوع

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، قهوه سبز از نوشیدنی‌هایی است که این روز‌ها طرفداران زیادی دارد، زیرا عده‌ای معتقدند که با خوردن قهوه سبز می‌توان به تناسب اندام رسید، ویژگی این قهوه اثر گذاری در کوتاه مدت است که بسیاری از افراد را برای مصرف آن وسوسه می‌کند.

به گفته فرناز کسائیان، کارشناس تغذیه، این نوع قهوه دارای آنتی اکسیدان و کلروژنیک اسید است که به لاغری و افزایش سوخت و ساز کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخلاف تاثیر مثبت استفاده درست از قهوه سبز، مصرف بی رویه و بدون تجویز آن، می‌تواند سبب بروز کم خونی، افت فشار و قند شود. این نوع قهوه افزون بر کاهش کالری دریافتی، می‌تواند درمان خوبی برای چاقی نیز باشد، اما به تنهایی و بدون برنامه غذایی و ورزشی توصیه نمی‌شود.

مشکلات گوارشی، کم خونی
قهوه سبز کافئین کمتر و آنتی اکسیدان بیشتری نسبت به قهوه‌های عادی دارد.
این قهوه با وجود مزایایی که دارد، به سبب مشکلات گوارشی که ایجاد می‌کند باید در دوره‌های کوتاه مدت، حداکثر طی دوماه مصرف شود. قهوه سبز با آزادسازی چربی ها، آن‌ها را وارد جریان خون می‌کند تا با فعالیت ورزشی، سوخت و ساز و چربی سوزی انجام شود.

منبع: خراسان

انتهای پیام/

خودسرانه قهوه سبز نخورید!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت تغذیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۳۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت و فن پخت املت به سبک قهوه‌خانه‌های دربند (فیلم)

 

 

 

منبع : راهنماتو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه پخت نان ساجی و املت زغالی به روش دیدنی یک زوج جوان غارنشین افغان (فیلم) طرز تهیه املت گوجه فرنگی و سیب زمینی به روش ترکیه‌ای (فیلم) پخت متفاوت املت تخم مرغ در توکیو (فیلم)

دیگر خبرها

  • سریال «حشاشین» در ایران ممنوع اعلام شد
  • فوت و فن پخت املت به سبک قهوه‌خانه‌های دربند (فیلم)
  • یک بام و دوهوای دولت برای کولرهای گازی: تبلیغ ممنوع؛ فروش آزاد، قاچاق رها!
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • انتشار سریال «حشاشین» در پلتفرم‌ها ممنوع است
  • مصرف بیش از اندازه قهوه عجب بلایی سرتان می‌آورد
  • پخش سریال خبرساز و جنجالی ممنوع شد
  • برای افزایش هوش این پنج ماده غذایی را مصرف کنید
  • عوارض مصرف خودسرانه این دارو‌ها
  • هشدار مصرف خودسرانه دارو‌های بدون نسخه