Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم چلسی امشب باید روبروی مدافع هلندی لیورپول بازی کند.

طرفداری- پدرو، مهاجم باشگاه چلسی به تمجید از سرخیو راموس و ویرجیل فن دایک پرداخت.

امشب (چهارشنبه) در چارچوب سوپر کاپ اروپا، تیم های لیورپول و چلسی برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت. این در حالی است که پدرو باید برابر ویرجیل فن دایک بازی کند.

به نقل از Goal، مهاجم اسپانیایی در مقایسه فن دایک و سرخیو راموس گفت:

هردوی آنها مدافعان بسیار خوبی هستند و شاید در حال حاضر بهترین ها در دنیا باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راموس واقعا مدافع خوبی است. من او را کاملا می شناسم. او با توپ بسیار خوب کار می کند. فن دایک نیز به همین شکل است. ویرجیل بسیار قوی است و در هوا بسیار خوب است و گلزنی نیز می کند. هر دو بازیکنان بزرگی هستند. فن دایک در حال حاضر در فرم خوبی است. او فصل گذشته به همراه لیورپول قهرمان اروپا شد و بهترین بازیکن لیگ لقب گرفت.

وی در خصوص دیدار سوپر کاپ اروپا تصریح کرد:

این یک جام دیگر است. بسیار خوب است فصل را با یک جام آغاز کنیم زیرا برای هفته ها و ماه های بعد به ما اعتماد به نفس می دهد. لیورپول تیمی قوی و متشکل از بازیکنان بسیار خوب است. باید بازی آنها را به خوبی تشخیص دهیم و فشرده مقابل شان بازی کنیم و زمانی که موقعیت پیش آمد، از آن بهره برده و گلزنی کنیم. این چهارمین سوپر کاپ من است. خوشبختانه من در هر سه جام قبلی پیروز شده ام. در این مسابقه ذهنیت اهمیت زیادی دارد. باید قوی و فشرده مقابل لیورپول بازی کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۳۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)

سال 2009 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2008/09،‌ دو تیم چلسی و بارسلونا در ورزشگاه استمفورد بریج شهر لندن به مصاف هم رفتند. در حالی که بازی رفت دو تیم در نیوکمپ با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود، بارسلونا با گل دقایق پایانی اینیستا موفق شد بازی را با تساوی 1-1 به پایان برساند. تصمیمات جنجالی داور مسابقه از جمله نکات قابل توجه این بازی بود.

دانلود (46.6MB)

دیگر خبرها

  • تغییرات تاکتیکی پوچتینو چگونه فصل چلسی را نجات می‌دهد؟
  • فن دایک جایی نمی‌رود: در دوران گذار، لیورپول را همراهی خواهم کرد
  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم
  • جدال جنجالی مدافعان تاتنهام در زمین!
  • تبعات باخت: مدافعان تاتنهام درگیر شدند! (عکس)
  • گرام سونس: می‌ترسم ویرجیل فن دایک به رئال مادرید برود!
  • خیلی نگرانم فن دایک به رئال برود!
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟