Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@04:17:18 GMT

برگزاری دوره مربیگری درجه B ایران در شهرستان رودسر

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۴۱۸۶

برگزاری دوره مربیگری درجه B ایران در شهرستان رودسر

بهمن جمشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری دوره مربیگری فوتبال درجه B ایران در استان گیلان به میزبانی رودسر، اظهار کرد: در این دوره‌ آموزشی ۲۲ مربی گیلان حضور دارند.

وی با بیان اینکه در میان شرکت کنندگان چهار مربی رودسری نیز حضور دارند، افزود: شرکت کنندگان زیرنظر «علی نصرپاک» مدرس فدراسیون فوتبال آموزش‌های عملی و تئوری را فرا می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت فوتبال رودسر در ادامه با اشاره به شرایط حضور در این دوره آموزشی، گفت: مربیان دارای مدرک مربیگری درجه c ایران واجد شرایط در این کلاس‌ها هستند.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این دوره کلاس، آموزش‌های لازم در زمینه مربیگری، فیزیولوژی، آناتومی و آسیب‌های ورزشی را فرا می گیرند، ادامه داد: در پایان این دوره بعد از برگزاری آزمون تئوری و عملی در صورت موفقیت در این آزمون‌ها گواهینامه معتبر از سوی فدراسیون فوتبال دریافت خواهند.

جمشیدی افزود: دوره مربیگری فوتبال درجه B ایران تا ۲۶ مرداد ماه امسال در استادیوم شهید قاسمی شهرستان رودسر برگزار می شود.

کد خبر 4691897

منبع: مهر

کلیدواژه: رودسر برگزاری دوره آموزشی روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان سانحه تصادف ایلام بیرجند آتش سوزی خرم آباد مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۴۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس فرهنگی دانشگاه فرهنگیان گفت: ۱۵۰ نفر از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان در دوره آموزشی تربیتی طرح معراج شرکت کردند.
موسوی افزود: این طرح با محوریت معارف نماز و شیوه‌های دعوت به نماز، پاسخ به شبهات پیرامون نماز به مدت ۲ روز و ۱۶ ساعت در دانشگاه فرهنگیان مرکز آموزش عالی شهید رجایی فرخ شهر در حال برگزاری است.
در پایان به شرکت کنندگان گواهی حضور داده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد
  • رقابت حدود ۱۶ هزار داوطلب قزوینی در کنکور ۱۴۰۳
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • چین و روسیه؛ تنها شرکت‌ کنندگان خارجی نمایشگاه ریلی
  • افزایش دوبرابری قراردادهای تجاری ایران در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴