Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسترز سینسیناتی با پیروزی مدعیان، ادامه یافت.

طرفداری- مسترز سینسیناتی با پیروزی مدعیان همراه بود.

به گزارش BBC، در ادامه مسابقات مسترز سینسیناتی، نواک جوکوویچ، مرد شماره 1 تنیس جهان، با پیروزی 0-2 مقابل سم کوئری، به مرحله بعد راه یافت. ست اول این دیدار بسیار نزدیک بود و در نهایت، این جوکوویچ بود که با نتیجه 5-7 به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ست دوم اما مدافع عنوان قهرمانی، با نمایشی بی نقص موفق به پیروزی 1-6 شد تا به مرحله سوم این رقابت ها برسد. در دیگر دیدار حساس این مرحله، راجر فدرر، رکورددار قهرمانی در این مسابقات، در دو ست متوالی و با نتایج 3-6 و 4-6 مقابل ایگناسیو لوندرو به پیروزی رسید تا او نیز به مرحله سوم این مسابقات، راه یابد. لازم به ذکر است که رافائل نادال و دومینیک تیم، در این مسابقات حضور ندارند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۴۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر از سد کویت عبور کند و به عنوان صدرنشین به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد.

در این دیدار سعید احمدعباسی لژیونر ایرانی تیم «وینیا آلبالی» اسپانیا عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت و موفق ۲ گل به ثمر برساند تا در مجموع با ۶ گل آقای گل این مسابقات باشد.

تیم «وینیا آلبالی» به دنبال پیروزی تیم ملی ایران به تمجید از عملکرد سعد احمدعباسی پرداخت و با انتشار ویدئویی از گل‌های این بازیکن در دیدار برابر کویت نوشت: احمدعباسی در پیروزی ۴ بر صفر ایران برابر کویت ۲ گل دیگر به ثمر رساند. پارسی‌ها به عنوان صدرنشین گروه به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا صعود کردند و در مرحله بعد به مصاف قرقیزستان خواهند رفت.

کد خبر 6086787

دیگر خبرها

  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • تمجید اسطوره‌های ورزش جهان از جود بلینگام: پختگی و استعداد او ما را شگفت‌زده کرده است
  • برای ما قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد/ فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم
  • جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • فدرر به نادال؛ در لیورکاپ می‌بینمت!