Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: پرونده اقدامات شرکت آمریکایی «بلک واتر» در عراق نشانگر تروریستی بودن آن است.

سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به کنگره عظیم حج، گفت: مخاطب این پیام فقط حجاج نبودند، بلکه به خاطر تمرکز رسانه‌های جهان اسلام؛ همه ملت‌های آزاده مخاطب پیام رهبر معظم انقلاب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: معمولا نکات مورد تاکید رهبری از اهم مسائل روز جهان اسلام است و یکی از آن‌ها مسئله اشغال سرزمین فلسطین است که ملتی را آواره کرده و اخیرا نیز خواب‌های پریشانی را برای آن دیده اند.

بیشتر بخوانید: معامله قرن با همت و ایمان جبهه مقاومت محکوم به شکست است/ آیین برائت یعنی بیزاری از جنگ‌افروزی آمریکا و نهیب بر سر رژیم کودک‌کش صهیونیست

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه مقاومت ادامه دارد، افزود: چند سالی است که بحث معامله قرن مطرح شده، اما ملت فلسطین مقاومت را رها نکرده، بلکه حتی قوی‌تر و استوارتر در این مسیر ایستاده‌اند.

سجادی با اشاره به افزایش قدرت مقاومت طی سال‌های اخیر اظهار کرد: امروز شرایط مقاومت بهتر شده و از سنگ به موشک رسیده است، لذا معامله قرن شکستی تدریجی خواهد داشت، اما همچنان مسئله فلسطین در صدر مسائل جهان اسلام است.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: نخبگان جهان اسلام مخاطب پیام رهبری بوده و این مسئولیت برای روشنگری در این زمینه به عهده آنان است.

سجادی گفت: اشاره رهبر معظم انقلاب به شرکت تروریستی «بلک واتر» آمریکایی و قرار دادن آن در کنار داعش به عنوان گروهک تروریستی از چهره آمریکایی‌ها رونمایی کرد و نشان داد که سرچشمه تروریسم در خاورمیانه آمریکا، غرب و اسرائیل است.

او بلک واتر را برای سازماندهی اقدامات تروریستی دانست و تاکید کرد: پرونده اقدامات این شرکت آمریکایی مخصوصا در عراق نشانگر تروریستی بودن آن است.

سجادی در پایان گفت: پیام رهبر معظم انقلاب باید توسط رسانه‌های ما به عنوان یک موضع قاطع مورد بررسی، انتشار و تبلیغ قرار بگیرد.

رهبر معظم انقلاب در پیام امسال خود به کنگره عظیم حج که در مراسم برائت از مشرکین قرائت شد، مسئله معامله قرن را محکوم به شکست خطاب کردند و برای این مسئله فراخوان دادند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی احزاب و تشکل ها رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله اعلام کرد: کمک های نظامی آمریکا به دشمن صهیونیست به مثابه چراغ سبز برای حمله به رفح و تشویق دشمن برای توسعه دامنه جنگ در منطقه است.

وی افزود: صحنه های سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا، چهره واقعی آمریکا را نشان داد و ادعاهای پوشالی آنها را درباره آزادی بیان در برابر دیدگان جهانیان آشکار کرد.

قاووق گفت: ما به جامعه جهانی همسو با دشمن و نیز کشورهای سازشکار عرب در منطقه توجهی نداریم بلکه بر جبهه های مقاومت در لبنان، عراق و یمن امید داریم.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان بیان کرد: تداوم نبرد در جبهه های جنگ پس از دویست روز از کریات تا ایلات و دریای سرخ، تایید بر توان جبهه های مقاومت و ناتوانی دشمن اسرائیلی و آمریکا در شکستن اراده مقاومت در منطقه است.

قاووق تاکید کرد: رسیدن پهپادهای انتحاری مقاومت به عمق عکا، بیت هلل و عرب العرامشه و دیگر مناطق تاکیدی بر توان این پهپادها برای پشت سرگذاشتن همه سامانه های دفاع هوایی اسرائیلی است.

وی افزود: پهپادهای انتحاری مقاومت به میزان ۹۶ درصد از سامانه دفاع هوایی اشغالگران عبور کرد و خواسته مقاومت محقق شد. مقاومت توان رسیدن به هر جایی را دارد و این موفقیتی راهبردی برای مقاومت در این نبرد است.

قاووق اعلام کرد: تهدیدات زیاد اسرائیل نشانه قدرت آن نیست بلکه نشانه هراس و سرخوردگی آن است. دشمن قبل از اینکه بخواهد جنگ تمام عیاری علیه لبنان انجام دهد هزاران بار محاسبه خواهد کرد. تحرکات میانجی گرایانه و پیام های های بین المللی در راستای نجات غزه و کمک به لبنان نیست بلکه برای نجات و کمک به دشمن جنایتکار اسرائیلی است.

کد خبر 6090021

دیگر خبرها

  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • آیا صدام حسین واقعا «دیوانه خاورمیانه» بود؟
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • اردوغان: حماس را نه گروه تروریستی بلکه گروه مقاومت می‌دانیم
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است