Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@22:55:46 GMT

مراحل نهایی بازسازی در مناطق سیل زده

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۴۶۴۷

‍‍‍‍‍‍

وزیر کشور از ورود به مراحل نهایی بازسازی در مناطق سیل زده خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: در مسیر برنامه ریزی هستیم و سه اولویت را در نظر گرفته بودیم که اولویت اول بحث مسکن، دیگری پرداخت خسارت‌های کشاورزی و سومی هم تامین وسایل زندگی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    وی بحث زیرساخت‌ها را از اولویت‌های بعدی برشمرد و افزود: هر وزارتخانه‌ای مسئول زیرساخت‌های خودش است و دنبال می‌کند.   رحمانی فضلی با بیان اینکه در حوزه تعمیرات به مراحل نهایی رسیده ایم که تقریبا ۱۱۰ هزار واحد را شامل می‌شود، اضافه کرد: در حوزه ساخت و ساز که حدود ۳۰ تا ۳۵ هزار واحد است، عملیات اجرایی اغاز شده است به جز در مناطقی که نیاز به جابجایی وسیع داریم و باید زمین جدید تملک شود و در حال نقل و انتقال هستیم، قول داده ایم تا آخر سال این مشکل حل شود.   رحمانی فضلی درباره تامین لوازم خانگی گفت: بسته‌ای ۶ قسمتی در نظر گرفته شده است که حدود ۱۱۰ هزار بسته برآورد و منابع آن آماده شده، ۴۰ هزار مورد خریداری شده و ۳۵ هزار مورد واگذار شده است و کسانی که در این بخش خسارت دیده اند به سامانه"سجاد" مراجعه و نام نویسی کنند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   وی درباره توفان در سیستان هم گفت: توفان‌های ۱۲۰ روزه، طبیعی است و به علت خشکسالی‌ها شدید، بدتر شده است و ستاد بحران با بسیج امکانات آمادگی نسبی برای آن را دارد، اما توفان به حدی است که نمی‌توان به طور کامل با آن مقابله کرد و دستگاه‌ها همه تلاش خودشان را می‌کنند.   رحمانی فضلی در باره مرخصی استاندارن هم گفت: استانداران مانند دیگر کارکنان دولت یک ماه مرخصی دارند و اگر به تایید وزیر کشور برسد به مرخصی می‌روند و در بحث سفر خارجی دو گونه است یا با ماموریت است که طبق شرایط خاص اعزام می‌شوند و اگر شخصی باشد مانند بقیه مردم سفر می‌روند.   وزیر کشور همچنین با اشاره به جلسات مستمر با شورای نگهبان گفت: ارتباط مستمر با آقای جنتی و آقای کدخدایی داریم که درباره نحوه برگزاری انتخابات صحبت می‌شود، چون ما اجرایی هستیم و آن‌ها حوزه نظارت را دارند و تعامل در هر لحظه‌ای لازم است.   وزیر کشور در ادامه گفت: در حوزه اربعین توافق کردیم روادید‌ها، لغو شود که البته به معنای حذف نظارت و سهمیه بندی نخواهد بود و سقفی خواهیم داشت و روز یکشنبه وزیر کشور عراق به تهران می‌آید و این موضوع بیشتر بحث می‌شود تا هم مناطق جدید را برای تردد زائران اربعین در نظر بگیریم و اگر شرایط مساعد بود این کار برای عاشورا و تاسوعا نیز انجام می‌شود.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: وزیر کشور رحمانی فضلی بازسازی مناطق سیل زده استانداران مرخصی شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۴۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان گفت: فراهم بودن امکانات زیر ساختی و زمین‌های حاصلخیز موجب رغبت اهالی به زندگی در این روستا شده است.
مرادی همچنین از اجرای طرح هادی در ۳۷۱ روستا با اعتبار ۴ هزارو ۵۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
به گفته وی، از ۸۰۱ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی روستایی در استان ۵۶ درصد مقاوم سازی شده است.

دیگر خبرها

  • طرح تفصیلی کرج تا خردادماه تصویب می‌شود+فیلم
  • بازسازی بدنه ۷۵ دستگاه لکوموتیو
  • بازسازی صحنه درگیری اراذل و اوباش در نازی‌آباد تهران
  • بازدید وزیر فرهنگ از مراحل آماده سازی نمایشگاه کتاب تهران
  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی
  • اعلام زمان قطعی پخش فصل سوم «زخم کاری»
  • ارزیابی نهایی خسارت آتش سوزی شفت از سوی متولیان بیمه
  • وزیر جنگ اسرائیل: مذاکرات شکست بخورد به رفح حمله می‌کنیم
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد