Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن صالحی نیا مدیرعامل سازمان صنایع کوچک شهرک‌های صنعتی ایران در مراسم افتتاح پروژه شبکه روشنایی شهرک صنعتی بجستان، در مشهد گفت: تجهیز و توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسر کشور در دستور کار تمامی شرکت‌های استانی قرار دارد تا ضمن کمک به راه اندازی واحد صنعتی، توسعه و اشتغال مولد را برای این مناطق مهیا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: یکی از برنامه‌های اصلی سازمان حمایت از سرمایه گذاری در مناطق کمتر توسعه یافته بوده لذا به شهرک‌ها و نواحی صنعتی که در این مناطق هستند و یا جدید ساخته می‌شوند توجه ویژه شده و مشوقات مختلف مانند قیمت حق انتفاع با درصد کم و اقساط طولانی و معافیت‌های مالیاتی بلند مدت داده می‌شود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک شهرک‌های صنعتی ایران گفت: این پروژه عمرانی شامل ساخت شبکه روشنایی به طول ۳ کیلومتر و با هزینه ۲،۷۳۲ میلیون ریال تأمین و انجام شده است.

صالحی نیا افزود: با کمک‌های دولت پروژه‌های عمرانی متعددی اجرا و در حال ساخت و بهره برداری است تا واحد‌های صنعتی در حوزه زیرساخت دغدغه‌ای نداشته باشند.

او تصریح کرد: تمام برنامه‌ها و اقداماتی که در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسر کشور انجام شده به منظور رشد و توسعه واحد‌های صنعتی است تا صاحبان صنایع بهترین بهره گیری را داشته باشند.
انتهای پیام//ف. ح   ضرورت اهمیت حمایت از صنایع کوچک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی شهرک صنعتی اشتغال صنعت خراسان رضوی شبکه روشنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۴۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی گفت: برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی تأسیسات گردشگری، رقم ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در طول سال‌جاری برنامه ریزی صورت گرفته است. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، احمد حمزه‌زاده در حاشیه جلسه کمیته فنی طرح‌های سرمایه‌گذاری صنعت گردشگری آذربایجان شرقی گفت: برای افتتاح تعداد 45 پروژه زیرساختی گردشگری در سال جاری با رقم 5 هزار و 500میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که تا به امروز دو هزار میلیارد تومان در اجرای این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی افزود: درصد مشارکت بخش خصوصی در سرمایه گذاری این پروژه‌ها 100 درصد پیش‌بینی شده که از چالش‌های مهم برای تحقق هدف افتتاح 45 پروژه زیرساختی استان، تأمین 400 میلیاردتومان تسهیلات بانکی است.

حمزه‌زاده گفت: همچنین افتتاح 3 پروژه‌ زیرساختی صنایع‌دستی با حجم سرمایه‌گذاری یک هزار و 300 میلیارد تومان در سال جاری در دستورکار قرار گرفته‌است که با بهره‌برداری این سه پروژه، حجم‌سرمایه‌گذاری در بخش زیرساختی گردشگری آذربایجان‌شرقی به رقم 6 هزار و 800 میلیارد تومان خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: تدوین بسته های سرمایه‌گذاری با صدور موافقت‌های اصولی برای 50 نقطه مستعد سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌شرقی درکنار افتتاح 45 پروژه زیرساختی گردشگری و 3 پروژه زیرساختی صنایع‌دستی برای یک هزار و پانصد نفر به‌صورت مستقیم ایجاد اشتغال خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • ۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان