Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@13:28:03 GMT

فراهم کردن اشتغال برای مددجویان زیر پوشش

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۵۱۷۶

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فاطمه رضوان‌مدنی پیش از ظهر امروز در این دیدار معاون فرماندار پاوه و عضو انجمن احیای این شهرستان، اظهار داشت: پیگیر مسائل مددجویان هستیم و در خصوص ماشین مناسب‌سازی معلولان، اشتغال دیگر مسائل پیگیری‌های لازم انجام گرفته است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه ادامه داد: در خصوص بیمه تکمیلی مددجویان نیز در حال انعقاد قرارداد با بنیاد برکت هستیم که مقدمات آن فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی در راستای فراهم کردن اشتغال برای مددجویان زیر پوشش، گفت: با توجه به کاهش استخدام‌های دولتی سهمیه سه درصد معلولان بسیار ناچیز بوده و درنتیجه باید به دنبال ایجاد اشتغال در زمینه‌های فنی باشیم.

رضوان‌مدنی خاطرنشان کرد: از انجمن‌ها انتظار داریم برای حل مشکلات مددجویان ضمن تعامل با بهزیستی به دنبال راهکار‌های اساسی باشند.

معاون فرماندار پاوه نیز ضمن تشکر از زحمات بهزیستی پاوه در خدمت‌رسانی به مددجویان جامعه هدف، اظهار داشت: احیای پاوه انجمنی است در راستای خدمت‌رسانی به مردم که همسو با برنامه‌های بهزیستی در حال فعالیت است.

عبدالله‌زاده تکریم ارباب‌رجوع را وظیفه اصلی این انجمن عنوان کرد و افزود: داشتن نیت الهی در امورات موفقیت در فعالیت‌ها و خدمات را در پی خواهد داشت.

در این جلسه موضوعات دیگری از قبیل آموزش‌های مورد نیاز برای پیشگیری از معلولیت، درمان مددجویان و... مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است، در شهرستان پاوه ۳۰ انجمن فعالیت دارند که انجمن احیای مختص خدمت‌رسانی به معلولان است.

انتهای  پیام/ز

 

در شهرستان پاوه ۳۰ انجمن فعالیت دارند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۵۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد

قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور در جلسه هم اندیشی با منتخبان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی در شیراز اظهار کرد: با توجه به اینکه هر ساله به تعداد مددجویان بهزیستی به خاطر تصادفات اضافه می‌شود لازم است مجلس شورای اسلامی در افزایش بودجه این سازمان برای خدمات رسانی بهتر به مددجویان همتی مضاعف داشته باشد.

او گفت: در حال حاضر در کشور ۱۴۸ هزار نفر در نوبت دریافت حق پرستاری معلولان تحت پوشش بهزیستی هستند که لازم است مجلس برای رفع این مشکل هم مساعدت داشته باشد. 

منتخبان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی در جلسه هم اندیشی با رئیس سازمان بهزیستی کشور در شیراز، بررسی و رفع مشکلات بهزیستی را خواستار شدند. 

در این جلسه نمایندگان فعلی و منتخبان مجلس دوازدهم مشکلاتی، چون کم بودن خدمات به مددجویان از جمله مبلغ حق مددکاری، حق پرستاری، خدمات درمانی و پزشکی را مطرح کردند و خواهان برگزاری جلسات ویژه برای ارائه طرح‌های مورد نیاز برای کمک به بهزیستی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • جهش تولید بدون فعالیت کارگران معنا و مفهومی ندارد
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز