Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی روز چهارشنبه در آیین افتتاح سه هزار و ۲۰۰ و کلنگ‌زنی یکهزار و ۲۵۰ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی و اهدایی مقام معظم رهبری که در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد، افزود: تا زمانی‌که اتحاد، انسجام و همدلی را در صدر کارهای خود داشته باشیم، هیچ دشمنی نمی‌تواند به این ملت آسیبی برساند که تاریخ نزدیک نیز این حقیقت را به اثبات رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ما مسیر سختی را در چهل سال گذشته برای رسیدن به جایگاه معتبر کنونی در جهان طی کرده‌ایم، اضافه کرد: اعتبار امروز ایران و تسلیم نشدن در مقابل هیچ قدرتی مورد ستایش جهانیان است.

وی بیان کرد: قدرت‌های جهانی تصمیم گرفته بودند تا با تسلیم ملت، ایران اسلامی را تجزیه کنند ولی در مقابل آنان یک حقیقت همیشه زنده نظیر امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفت و ناامیدشان کرد.  

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه تسلیم شدن ایران در مقالب جنگ اقتصادی، تحریم و فشار، خواب تعبیرنشدنی دشمنان است، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی این تحریم‌ها را یکی پس از دیگری به فرصت تبدیل کردند و امروز ایران از فروش نفت که دستاویزی برای تحریم بوده، دست برداشته و به رونق تولید اکتفا کرده است.

وی با اشاره به اینکه بی تدبیری و اندیشه نادرست رهبران بزرگترین خطر پیش‌روی یک نظام سیاسی است، تصریح کرد: رهبران کشورهای استکباری به زوال عقل رسیده‌اند و همه گفتار و عملکرد آن‌ها به شکست منجر شده‌است.
سردار سلامی اضافه کرد: دشمنان به دنبال شکست جبهه مقاومت و سیطره بر منطقه بودند ولی جبهه مقاومت آنان را شکست داد و حزب‌الله امروز به تنهایی می‌تواند در یک جنگ دیگر رژیم غاصب اسرائیل را از جغرافیای جهان محو کند.
وی با تاکید بر عزم استکبار جهانی برای تسلط بر منطقه از طریق سوریه و عراق بیان کرد: عاقبت این امر به برکت قدرت اسلام به نحو دیگری در منطقه رقم خورد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان تحریم اقتصادی را برای فلج کردن نظام اقتصادی ما اعمال کرده‌اند، افزود: ما باید در سایه اتحاد روز به روز قوی‌تر شویم و تولید را رونق ببخشیم.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه امروز به خوبی نتیجه اتحاد و همدلی در کشور نمایان است، اظهار داشت: در سایه این اتجاد وو توجه به توان  بومی جوانان، مهندسان ایرانی در حال اختراع پیچیده‌ترین سیستم‌های فنی دنیا هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل ما قد علم کند، اظهار داشت: تنها راه نجات ما دور بودن از دسیسه های دشمنان و به فراموشی سپردن مذاکره است.

وی  ادامه داد: هیچ‌یک از ایرانیان خواهان مذاکره با آمریکا نیستند زیرا می دانند هر آنچه که دشمن دروغگو اظهار می کند، نسخه شکست ماست.

سردار سلامی با تاکید بر افراشته بودن همیشگی پرچم مقدس ایران اضافه کرد: ایران اسلامی به دنبال عزت، نشاط و آرامش است برای ملت است و این امر را با همه توان دنبال می کند.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای تبدیل آذربایجان‌غربی به دروازه ورود ضدانقلاب و اشرار گفت: اینجا سرزمین تشییع جنازه و دفن سیاست‌های بزرگ دشمنان و اشرار است. و این منطقه هرگز از تاریخ این سرزمین جدا نخواهد شد.
وی اظهار کرد: مردان بزرگ ایران اسلامی، سینه کوه‌های سر به‌فلک کشیده را شکافته، قله‌ها را تسلیم خود کرده‌ و امنیت و آسایش را برای این مرز و بوم به ارمغان آورده‌اند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه روز گذشته از مرزهای این استان سرکشی کرده و از نزدیک با رزمندگان ملاقات کرده است، بیان کرد: رزمندگان و مرزبانان سپاهی با روحیه و نشاط بالا در مقابل دشمنان ایستاده‌اند و تنها خواسته آنان از بنده این بود که «سلام ما را به فرمانده کل قوا برسانید و بگویید که ما تا آخرین قطره خون خود از مرزهایمان دفاع خواهیم کرد».
سرلشکر سلامی همچنین با اشاره به اینکه این سرزمین سال‌هاست نقطه جریان سیاست‌بازی مستکبران برای آسیب رساندن به این سرزمین و امنیت ملت بزرگ ایران اسلامی است، افزود: توطئه‌های دشمنان با هدایت رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی ملت شریف یکی پس از دیگری خنثی شده است.

به گزارش ایرنا در این آیین برای ۵۰۰ نفر از نوعروسان جهیزیه‌ای از طرف مقام معظم رهبری اهدا شد.  

کد خبر 451604 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دفاع سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۵۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز اظهار داشت: عفاف و حجاب از نظر شرعی و قانونی واجبی است که رعایت آن لازم و تضعیف آن تبعات سنگین برای فرد بی حجاب و جامعه اسلامی به بار می‌آورد، از این رو نظام و امت اسلامی نمی‌تواند نسبت به آن بی تفاوت باشد.

امام جمعه کیش با تأکید بر التزام به حجاب و عفاف، از مردم خواست تلاش دشمنان قسم خورده اسلام، انقلاب و کشور را یکبار دیگر ناکام گذاشته و با مسئولان نظم و امنیت همکاری کنند.

حجت الاسلام بی نیاز بیان داشت: دشمنان دین و نظام اسلامی که نتوانستند از راه‌های مختلف به این نظام مقدس ضربه بزنند با جنگ شناختی و ترکیبی بدنبال تضعیف اعتقادات دینی، ترویج هنجار شکنی و بی حرمتی به موازین شرعی در جامعه اسلامی هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: بر همگان لازم است در مقابل این فتنه دشمنان نیز با هوشیاری و بصیرت بایستند و یکبار دیگر نقشه دشمنان را نقش بر آب کنند و برای عزت و سرافرازی نظام اسلامی و مردم عزیز و شریف ایران اسلامی تلاش کنند.
 
امام جمعه کیش تصریح کرد: همه دستگاه‌ها، مردان و زنان مومن و قانونمند کشور عزیزمان نسبت به این امر مسئولیت دارند، از این رو لازم است با تعامل منطقی، معتدل و حساب شده برنامه ریزی و اقدام کنند و با اهتمام وافر و قاطعیت کامل در جلوگیری از هرگونه بی قانونی و هنجار شکنی بر اساس قوانین کشور و ضوابط شرعی، از ایجاد دو قطبی‌ها، تفرقه و تقابل در جامعه پرهیز کنند.
 
وی افزود: از جامعه نخبگان انتظار می‌رود برای بصیرت افزایی، حفظ اخوت و مودت اسلامی و جذب حداکثری با عنایت کامل منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضوری موثر در عرصه جهاد تبیین داشته باشند.
 
حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز گفت: از زحمات و تلاش همه مردم و دستگاه‌ها به ویژه فراجا برای تثبیت هویت فرهنگی حفظ و ترویج ارزش‌ها در جامعه اسلامی و صیانت از آرمان‌های امام بزرگوار (ره) و شهدای گرانقدرمان، صمیمیانه تقدیر و تشکر می کنم و از خداوند متعال مزید توفیقات این عزیران را خواستاریم و خدا قوت عرض می‌نمایم.
 
وی افزود: بدیهی است در کنار این اقدامات، جهاد تبیین و دفاع منطقی و مستدل از ارزش‌ها و بصیرت افزایی و آگاه سازی آحاد مردم نسبت به فتنه‌های دشمنان و نیز اهتمام به رویکرد اصلاحی و جذب حداکثری و اخوت و مودت اسلامی و اقدامات معتدل و منطقی و توجه کامل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد تاکید است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان