Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ سهیلا شیخی گفت: بخش صحنه‌ای شامل مسابقه ملی و بین‌الملل است که شرکت‌کنندگان بخش مسابقه ملی را دختران و پسران نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال، زنان و مردان ۱۸ سال به بالا و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‎ها تشکیل می دهند.

شیخی افزود:در بخش مسابقه بین‌الملل نیز برگزیدگان ۲۱ دوره گذشته جشنواره در مراحل منطقه‌ای، ملی، بین‌الملل، قصه‌گویان و مجریان دارای سابقه اجرا در رسانه ملی و تئاتر کشور هستند که به همراه داوطلبان سایر کشورها می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان ساخت: این جشنواره با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قصه گویی، ایجاد زمینه برای ارتقای دانش نظری و تبادل تجربیات مفید و موثر میان قصه گویان ایرانی و خارجی، کارشناسان و اساتید حوزه قصه و قصه گویی، احیای سنت قصه گویی با حضور اقشار مختلف مردم و قصه گویان در جشنواره، برنامه ریزی در جهت تبیین و ترویج روش‌های نوین در اجرای قصه گویی و مشارکت مردم و ترویج فرهنگ قصه گویی به عنوان یک ابزار ارتباطی و فرهنگ ساز در جامعه برگزار می شود.

شیخی افزود: در بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای مانند دوره قبل تمامی گروه‌های سنی از سراسر کشور می‌توانند با موضوع "قصه زندگی من" در این جشنواره شرکت کنند.

وی در ادامه خاطر نشان ساخت: علاقمندان در بخش صحنه‌ای تا ۱۷ شهریور و بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه تا ۱۰ مهر ۹۸ فرصت دارند فیلم‌های قصه‌های خود را در پایگاه جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir بارگذاری کنند.

مدیر کل کانون استان کردستان در پایان گفت: مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی در مهرماه سال جاری همزمان با هفته ملی کودک در سنندج برگزار خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان کردستان جشنواره قصه گویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۵۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر؛ به مناسبت هفته مرام پهلوانی و همزمان با گرامیداشت ویژه برنامه‌های تأسیس شهر «سنندج»، هیأت ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان و شهرداری سنندج طی مراسمی آئین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج را برگزار کرد.

در این مراسم که در پارک «روجیار» شهر سنندج ورزشکاران و پیشکسوتان هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان و شهر سنندج به اجرای حرکات ورزش زورخانه‌ای پرداختند.

همچنین تجلیل از پیشکسوتان و پهلوانان نامدار ورزش زورخانه‌ای استان کردستان و به ویژه شهر سنندج از جمله برنامه‌های دیگر این آئین بود.

گفتنی است؛ «فرزاد خاکی» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان به همراه «فردین ورمقانی» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع این اداره کل، شهردار سنندج و جمعی از کهن کسوتان و پیشکسوتان رشته زورخانه‌ای در مراسم نکوداشت هفته مرام پهلوانی حضور داشتند.

کد خبر 6089488

دیگر خبرها

  • فراخوان مقالات دوفصلنامه فقه و فقاهت منتشر شد
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»