Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رئیس مجلس عوام انگلیس اعلام کرد، مقابل دور زدن پارلمان توسط «بوریس جانسون » نخست وزیر این کشور به قصد انجام برگزیت بی توافق، خواهد ایستاد.

اخبار بین الملل- به نوشته خبرگزاری «گاردین»، «جان برکاو» رئیس مجلس عوام انگلیس روز چهارشنبه هشدار داد:‌ «نمی‌توانیم در شرایطی قرار بگیریم که پارلمان تعطیل شود. ما جامعه‌ای دموکراتیک هستیم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین بیان داشت: «با هر نفسی در بدن دارم جلوی این اتفاق را می‌گیرم».

وی افزود: «تا زمانی من مراقب هستم جلوی این اتفاق را بگیرم، کسی قسر درنخواهد رفت.کسی نباید بترسد آنچه که به آن معتقد است بیان کند».

او در پاسخ به این سوال که آیا پارلمان می‌تواند جلوی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بدون حصول توافق با بروکسل را بگیرد گفت: «بله».

جانسون بارها اعلام کرده است کشورش را در تاریخ ۳۱ اکتبر (۹ آبان) با توافق یا بدون توافق با بروکسل، از اتحادیه اروپا خارج می‌کند.

علاوه بر رئیس مجلس عوام، «فیلیپ هاموند» وزیر خزانه داری دولت پیشین انگلیس نیز دیروز (سه‌شنبه) اجرای برگزیت بدون حصول توافق با اتحادیه اروپا را مصداق «خیانت» دانست.

هفته گذشته نیز «نیل باسو» فرمانده پلیس ضد تروریسم انگلیس هشدار داد در صورت وقوع برگزیت بدون توافق، امنیت این کشور به خطر می‌افتد و هیچ برنامه‌ریزی و آماده‌سازی نمی‌تواند این خطر را برطرف کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جانسون انگلیس اتحادیه اروپا انگلیس تروریسم جامعه رئیس مجلس جانسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۵۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت علیه فوتبال: جان فوتبالیست‌ها بی‌اهمیت است

به گزارش "ورزش سه"، امروز در انگلیس شکایتی رسمی به دادگاه ‏ارسال شد که شاکیان آن سرنوشت عجیبی داشته‌اند.‏

‏ 35 فوتبالیست سابق انگلیسی می‌گویند زمانی که در این کشور ‏فوتبال حرفه‌ای بازی می‌کردند به دلیل بی‌توجهی مسئولان فوتبال به ‏جراحت وارد شده به مغز بازیکنان، سلامتی‌شان با خطرهای بزرگی ‏مواجه شده است. برای اطلاع از صحت این ادعا کافی است به این ‏آمار توجه کنید: با کارشکنی اتحادیه و لیگ برتر این شکایت سال‌ها ‏است که به مرحله بررسی نهایی نرسیده و در این مدت شش شاکی، ‏که همه ستاره‌های سابق فوتبال بوده‌اند، جان‌شان را از دست ‏داده‌اند. ‏

شکایتی که امروز نهایتا به دادگاه رسید اتحادیه فوتبال، اتحادیه ‏فوتبال ولز و لیگ فوتبال انگلیس و لیگ برتر را متهم می‌کند. آنها ‏همچنین از برد بین‌المللی فوتبال شکایت کرده‌اند که به توصیه‌ها ‏برای تغییر قوانین فوتبال بی‌توجه بوده است. ‏

ستاره‌های سابق فوتبال انگلیس می‌گویند در جریان مسابقه بارها با ‏بازیکنان حریف برخوردهای شدید سر به سر داشته‌اند و این برخوردها ‏سلامت مغزشان را از بین برده است. ‏

این موضوع مدتی پیش و زمانی بار دیگر در رسانه‌ها مورد توجه قرار ‏گرفت که یکی از شاکی‌ها، جو کیه‌نار، اسطوره تاتنهام و مربی سابق ‏ناتینگهام فارست و نیوکسل، به دلیل زوال عقل از دنیا رفت و پزشکان ‏معتقد بودند آسیب‌های وارد به سر او در دوران فوتبال بازی کردن در ‏این بیماری نقش داشته است. ‏

دیگر خبرها

  • قرارداد میلیاردی اتحادیه اروپا با لبنان برای مهار مهاجران
  • منع جانسون از شرکت در انتخابات محلی به دلیل نقض قانون
  • نطق تماشایی نماینده بلژیک در پارلمان اروپا درباره حمله ایران
  • حقوق روسای اتحادیه اروپا چقدر است؟
  • بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان
  • شکایت علیه فوتبال: جان فوتبالیست‌ها بی‌اهمیت است
  • نطق‌ شنیدنی در پارلمان اروپا درباره حمله ایران به اسرائیل
  • مفقود شدن بیش از ۵۰ هزار پناهنده خردسال در اروپا
  • کین: بلینگام سعی داشت تمرکزم را در صحنه پنالتی بر هم بزند
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!