Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جواد فدایی استاندار کرمان امروز به رفسنجان این منطقه تک محصولی و سرزمین طلای سبز معروف، سفر کرد و ضمن بازدید از ۴ مکان و طرح درحال اجرا ۳ طرح عمرانی را هم افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان، استاندار کرمان، امروز( ۲۳ مرداد) به همراه دکتر دهقان، معاون استانداری و جمعی از مسئولین استانی به رفسنجان سفر کرد و در بدو ورود به این شهرستان در محور کرمان به رفسنجان در منطقه کبوترخان از توابع شهرستان رفسنجان یک طرح کشاورزی را به بهره برداری رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


*** طرح آبیاری نوین با اعتبار تقریباً ۱۰ میلیارد ریال افتتاح شد

حسین رضایی رئیس جهاد کشاورزی رفسنجان در مورد این طرح گفت: این طرح در ۸۳ هکتار از باغات این منطقه با اعتباری  تقریب ۱۰ میلیارد ریال بهره برداری شد و سهم آورده شخصی برای اجرای این طرح ۱۶۱ میلیون تومان و کمک بلاعوض دولت به این طرح نیز ۸۳۰ میلیون تومان است.

 

*** بازدید از کارخانه کاشی الماس کویر رفسنجان

 

این هیئت با حضور در کارخانه کاشی الماس کویر از روند تولید محصولات گوناگون این کارخانه بازدید کردند.

 

 

سید مصطفی ترابی‌، مدیرعامل این کارخانه در حاشیه بازدید به خبرنگاران گفت: این کارخانه در سال ۱۳۸۴ در زمینی به مساحت ۳۲۰ هزار متر مربع احداث شده و سالانه نزدیک ۷ میلیون متر مربع انواع محصولات کاشی و سرامیک تولید و روانه بازارها داخلی و خارجی می کند.


وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵۰۰ نیرو به طور مستقیم مشعول به کار هستند  بیان کرد: ۵۰ درصد از محصولات هرسال به کشورهای عراق، پاکستان، آسیا میانه و دیگر کشورها صادر می شود.


*** تنها کارخانه تولید داروی جنوب شرق کشور در رفسنجان 


امروز همچنین استاندار کرمان به همراه هیئت همراه از تنها کارخانه تولید داروی جنوب شرق کشور بازدید به عمل آورد.

 

 

 

دکتر علی اصغر محمدی، مدیرعامل این کارخانه هم در جمع خبرنگاران بیان کرد: این کارخانه در سال ۱۳۷۴ به ثبت رسید و تا سال ۱۳۹۳ کارهای زیربنایی آن‌ انجام شد.

 


وی افزود: از سال ۱۳۹۳ تا چنده پیش مراحل ساخت و خریداری تجهیزات تکمیل و به بهره برداری رسید  هزینه اجرای این طرح بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال است که ۲۰ درصد آن به صورت تسهیلات و ۸۰ درصد آن نیز آورده شخصی بوده است.


محمدی تصریح کرد: این کارخانه در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع احداث شده و برای ۶۰ نفر متخصص و غیر متخصص ایجاد اشتغال کرده است و قصد داریم انواع داروها به ویژه داروهایی که در شرایط تحریم و مورد نیاز بیماران است را تولید کنیم و در حال حاصر نیز سرمایه در گردش به میزان ۱۰ میلیارد تومان مورد نیاز است.

 

***بازدید از  مجموعه آگاه رفسنجان


استاندار کرمان از مجموعه ورزشی تفریحی آگاه هم بازدید کرد.

 

 

تأسیس چنین مجموعه ای در راستای نبود فضای مناسب برای تفریح و ورزش بانوان است و دارای رستوران، کتابخانه، استخر، سینما، فضای اداری و … است؛ به طوری که می تواند برای یک روز کامل فرد برنامه ریزی ارائه دهد تا زمان خود را تنظیم کرده و بر اساس آن عمل کند.


* اولین میدان شهری گفتگو در استان افتتاح شد


با حضور استاندار کرمان و هیئت همراه این میدان شهری جنب بوستان بانوان به بهره برداری رسید. برای اجرای این طرح ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

 


* فاز اول کارگروه فرهنگی و گردشگری استان و پردیس بادگیر معین افتتاح شد


با حضور استاندار کرمان، هیئت همراه و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی فاز اول کارگروه فرهنگی و گردشگری استان و پردیس معین به بهره برداری رسید. فاز اول این طرح شامل بادگیر معین و فضای شهری است.

درمجموع برای اجرای این طرح ۶۵۰ میلیون تومان هزینه در بر دارد که برای ایجاد فاز اول آن ۳۵۰ میلیون تومان صرف شده است.

***بررسی مشکلات دوبانده شدن محور رفسنجان به نوق 


امروز با حضور فدایی استاندار کرمان، مهندس انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، دکتر دهقان معاون استاندار، مهندس پاکزاد مشاور عالی نماینده مردم رفسنجان در مجلس و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از روند دوبانده شدن محور رفسنجان به نوق بازدید شد و در این بازدید مشکلات سد راه این محور از جمله قرار گرفتن ۱۲۰۰ متر آرای پسته و لوله آب آشامیدنی در این محور مورد بررسی قرار گرفت.


بخشی از این محور سال گذشته با اعتبار بالغ بر ۱۰ میاید تومان دوبانده شد و فاز دوم آن نیز امسال با اعتبار بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در حال دوبانده شدن است.

 

 

پایان پیام/605

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید قربان عید قربان کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه دعای عرفه روزنامه ها مسجد شبستان یزد استان همدان روز خبرنگار رفسنجان استاندار کرمان سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۶۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، تصاویر منتشر شده در فضای مجازی استان کرمان از آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه یک شرکت خودروسازی در بم را ببینید.

کد خبر 847260 منبع: ایرنا برچسب‌ها سيل خبر مهم استان‌ کرمان باران ايران خودرو خودرو - ایرانی حوادث ایران

دیگر خبرها

  • خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو
  • مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • بارش ۲ برابری در کرمان و سیلابی شدن شرق استان بدون تلفات
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان
  • سیلاب در شرق استان کرمان، بدون تلفات
  • اولین کاروان حج عمره مفرده از استان سمنان راهی سرزمین وحی شد
  • ویدیو/ رئیسی در سریلانکا؛ تبادلات فرهنگی بین دو کشور در اوج
  • بازدید میدانی استاندار کرمان از مناطق سیل‌زده شهرستان زرند
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال