Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@15:27:25 GMT

جهادگران بسیجی، سفیران عشق در حمیدیه

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۶۷۹۹

جهادگران بسیجی، سفیران عشق در حمیدیه

‍‍‍‍‍‍

بعد از جاری شدن سیل فروردین سال جاری در اهواز و برخی از مناطق این استان از جمله شهرستان حمیدیه، کرمان متولی بازسازی، ساخت و تعمیر منازل این شهرستان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ بعد از جاری شدن سیل فروردین سال جاری در اهواز و برخی از مناطق این استان از جمله شهرستان حمیدیه، کرمان متولی بازسازی، ساخت و تعمیر منازل این شهرستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همان روزهای ابتدایی وقوع سیل سپاه ثارالله استان کرمان، بسیج سازندگی و گروه های جهادی در شهرستان حمیدیه حضور پیدا کردند و کار خود را با ایجاد سیل بندها شروع کردنداین بسیجیان جهادگر تا پایان پاک سازی حمیدیه حضور داشتند.   انتهای پیام/ سیل حمیدیه دانلود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۶۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکسته شدن ۲ سد خاکی/ سیلاب در حاجی آباد زیرکوه جاری شد + عکس

آفتاب‌‌نیوز :

 

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، محمدعلی کاوسی روز پنجشنبه اظهار کرد: پس از بارندگی‌های شدید از روز گذشته در شهرستان زیرکوه، بند خاکی روستای سالک آباد این شهرستان تحمل فشار حجم آب را نداشت و در نهایت بامداد امروز شکسته شد.

وی افزود: شهرستان زیرکوه از روز گذشته شاهد بارش نزولات آسمانی بود به طوری که با شدت گرفتن بارش‌ها در ساعات پایانی روز، حجم آب در سد ۱۲ امام این شهرستان بالا گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: نیرو‌های امدادی هلال احمر زیرکوه در حال انتقال و اسکان ساکنان روستای نوده در شهر آبیز بودند که تیم‌های ارزیاب خبر از شکسته شدن سد ۱۲ امام دادند.

وی بیان کرد: بنابراین به دستور فرماندار زیرکوه و با کمک امدادگران هلال احمر ۲۵۰ خانوار روستای بمرود نیز توسط امدادگران به شهر حاجی‌آباد منتقل و اسکان داده شدند.

کاوسی افزود: ساعاتی قبل نیز بند خاکی روستای سالک آباد بر اثر حجم بالای آب شکسته و آب آن در شهر حاجی‌آباد زیرکوه جاری شد. 

وی گفت: به منظور کمک‌رسانی به ساکنان شهر حاجی‌آباد، ۶ تیم کامل هلال احمر شهرستان زیرکوه در حال امدادرسانی هستند و ۱۰ تیم سیلاب نیز از تمامی شهرستان‌های استان با تجهیزات کامل برای کمک به شهرستان زیرکوه اعزام شده‌اند.

وی گفت: امدادگران هلال احمر اکنون در حال تخلیه آب از معابر و منازل مسکونی با لجن‌کش‌ها و موتور پمپ‌ها هستند.

شب گذشته به دلیل سرریز شدن سد خاکی قدیمی روستای نوده شهرستان زیرکوه و احتمال شکستگی آن و با بررسی مدیریت بحران، هلال احمر و دیگر دستگاه‌ها، دستور تخلیه این روستا صادر شد.

فرماندار زیرکوه هم اعلام کرد: امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه تمامی ادارات این شهرستان به جز دستگاه‌های خدمات رسان تعطیل است.

محمدرضا غیرتی افزود: حجم خسارت‌ها بالاست و نیازمند کمک شهرستان‌های استان هستیم.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و شهر حاجی آباد مرکز شهرستان مرزی زیرکوه در ۱۶۰ کیلومتری شمال شرق بیرجند است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • شکسته شدن ۲ سد خاکی/ سیلاب در حاجی آباد زیرکوه جاری شد + عکس
  • بارش بی‌سابقه باران در تفت / جاری شدن سیل در رودخانه‌ها+فیلم
  • فیلم | جاری شدن سیلاب در شهداد کرمان
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • از بارش برف تا تگرگ در استان کرمان
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر