Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان- خرید جدید باواریایی‌ها می‌گوید به پیشنهاد بایرن مونیخ خیلی فکر نکرد و سریع آن را پذیرفت. ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایوان پریشیچ که با قرارداد قرضی یک ساله با قابلیت خرید از اینتر به بایرن مونیخ ملحق شد، در جلسه معارفه‌اش به رسانه‌ها و هواداران گفت: اینجا هستم تا جزیی از بایرن و بازی این تیم باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی‌های زیادی در طول فصل خواهد بود و همه بازیکنان بازی خواهند کرد. در طول فصل مصدومیت‌هایی هم وجود خواهد داشت، از این‌رو به همه بازیکنان نیاز است.

وی تصریح کرد: انتقال من به بایرن مونیخ پس از اتفاقاتی که همه ما می‌دانیم - مصدومیت لروی سانه و منتفی شدن انتقال این بازیکن به جمع سرخپوشان مونیخی - خیلی سریع صورت گرفت. برای سانه هم آرزوی بهبودی سریع دارم. به پیشنهاد بایرن هم خیلی فکر نکردم. وقتی باشگاهی همچون بایرن مونیخ با شما تماس می‌گیرد، نمی‌توانید پاسخ منفی به آن بدهید.

بازیکن شماره «14» بایرن مونیخ در خصوص فصل اخیر هم یادآور شد: فصل گذشته پس از همراهی تیم ملی کرواسی در جام جهانی 2018 کار برایم دشوار بود و زمان زیادی برای ریکاوری نداشتم. اگر نگاهی به بازیکنانی کنید که در فینال جام جهانی حضور داشتند، می‌بینید که بیشتر آنها فصل خوبی را تجربه نکردند. امسال اما داستان فرق می‌کند و من آماده‌سازی خوبی با اینتر داشتم.

کواچ: پریشیچ بازیکن ما خواهد شد/ بحث سن او بیجاست؛ افنبرگ هم در 30 سالگی به بایرن مونیخ پیوست

بال کروات سرخپوشان مونیخی در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: کروات‌های زیادی در لیگ‌های سطح بالای بازی می‌کنند. بایرن هم بازیکنان کروات داشته که آخرین بار در فینال لیگ قهرمانان بازی کرده‌اند. امیدوارم این اتفاق با بایرن برای من هم بیفتد.

پریشیچ 30 ساله در پایان تأکید کرد: در چند سال اخیر خیلی مصدوم نشده‌ام چون قبل و بعد از تمرینات سخت تلاش می‌کنم. در تابستان هم به رشته‌های ورزشی مختلف پرداختم تا بدنم را سالم و آماده نگه دارم.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اینترمیلان بایرن مونیخ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اینترمیلان بایرن مونیخ اینترمیلان بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۶۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا

لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال از دید ستاره جوان بایرن مونیخ است.

طرفداری | جمال موسیالا ستاره جوان بایرن مونیخ در مصاحبه‌ای جالب از بهترین بازیکنان تاریخ و همچنین بازیکن مورد علاقه‌اش صحبت کرده است.

تلویزیون باشگاه بایرن مونیخ در مصاحبه‌ای از جمال موسیالا می‌خواهد که بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال و همچنین بهترین بازیکن تاریخ را معرفی کند. از دید ستاره 21 ساله بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان، پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال عبارتند از:

لیونل مسی کریستیانو رونالدو پله دیگو مارادونا گرد مولر

در ادامه از موسیالا پرسیده می‌شود که از بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو کدام بازیکن بهترین تاریخ است که وینگر جوان بایرن مونیخ پاسخ می‌دهد:

برای من، [بهترین تاریخ] باید مسی باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • آغاز مذاکرات بایرن مونیخ با رالف رانگنیک