Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل همزمان با هفته صنایع کوچک گفت: صنایع کوچک متفاوت از صنایع بزرگ و کلان است بطوریکه واحد‌های صنعتی زیر ۵۰ نفر اشتغال صنایع کوچک به حساب می‌آید و واحد‌هایی که بین ۵۱ تا ۱۰۰ نفر نیروی کار دارند صنایع متوسط محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: ما متولی صنایع کوچک و متوسط هستیم و قطعا تلاش می‌کنیم تا با ایجاد زیرساخت‌ها و زیربنا‌ها از صاحبان صنایع در شهرک‌های صنعتی حمایت کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه در استان اردبیل یک هزار و ۷۰ واحد صنعتی دارای پروانه وجود دارد که از این تعداد یک هزار و ۲۰ واحد صنایع کوچک هستند، گفت: با احتساب ۲۷ واحد متوسط بیش از ۹۷ درصد صنایع استان صنایع کوچک و متوسط محسوب می‌شوند که تولیت این واحد‌ها را در داخل شهرک‌های صنعتی ما عهده دار هستیم.

اهلی افزود: ۵۴۵ واحد صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی داریم به طوریکه عمده این واحد‌ها در داخل شهرک‌های صنعتی مستقر هستند.

وی فعالیت ۱۶ شهرک و ناحیه صنعتی دولتی و غیردولتی را یادآور شد و بیان کرد: در این شهرک‌ها و نواحی صنعتی واگذاری زمین به سرمایه گذاران انجام می‌شود بطوریکه از این تعداد ۸ شهرک دولتی دو ۷ ناحیه صنعتی وجود دارد و تنها یک شهرک غیردولتی و خصوصی داریم.

او کل مساحت شهرک و نواحی صنعتی را یک هزار و ۲۰۰ هکتار اعلام و تصریح کرد: چهار ناحیه صنعتی جدید در هشجین، انگوت، موران و کزج در مرحله عملیات اجرایی هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با اشاره به اینکه برای ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی واگذاری زمین و شروع عملیات اجرایی در دستور کار قرار گرفته است، اضافه کرد: براساس برنامه ششم توسعه قرار است ۹۸ ناحیه صنعتی روستایی در کشور راه اندازی شود که سهم استان اردبیل از این تعداد ۱۰ ناحیه صنعتی است.

اهلی از صدور جواز تاسیس و پروانه برای راه اندازی چهار شهرک غیردولتی خبر داد و اظهار کرد: این چهار شهرک صنعتی غیردولتی شامل شیرآلات گرمی، حدید مبتکران مشگین شهر، آرتا انرژی نمین و پتروشیمی اردبیل است که با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد آماده بهره برداری هستند.

انتهای پیام/ح

یک هزار و ۷۰ واحد صنعتی دارای پروانه در اردبیل وجود دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک صنعتی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۷۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل حامد کیخسروی، مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل اظهارکرد: سال گذشته بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید و بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی در سطح روستا‌های استان اردبیل مقاوم سازی شد.
وی افزود: امسال ۷ هزار ۵۰۰ واحد سهمیه مسکن روستایی در استان اردبیل با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.
مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل تصریح کرد: مبلغ تسهیلات مسکن روستایی ۳۵۰ میلیون تومان است که بازپرداخت آن در قالب بلند مدت است.

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • صنایع کوچک روستایی در استان همدان توسعه می‌یابد
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم