Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@00:13:03 GMT

خودرو حامل ۸۴ کیلو حشیش در اردکان توقیف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۷۰۷۱

خودرو حامل ۸۴ کیلو حشیش در اردکان توقیف شد

خبرگزاری میزان- ماموران پلیس اردکان طی یک عملیات تعقیب و گریز از خودرو سواری پژو ۸۴ کیلوگرم حشیش کشف کردند. تاریخ انتشار: 16:46 - 23 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۱۷۴۵

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ"سیدرضا صادقیان" فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: در راستای برخورد جدی با قاچاقچیان موادمخدر، مأموران پاسگاه "رباط پشت بادام" شهرستان اردکان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه سواری پژو مظنون شدند و دستور ایست را صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به فرمان پلیس، از محل متواری شد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو متوقف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی ۸۴ کیلوگرم حشیش کشف کردند، گفت: این محموله موادافیونی از زاهدان به مقصد استان‌های شمالی بارگیری شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: در این رابطه، یک متهم دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مواد مخدر حشیش پلیس میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۷۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون در کرمان ناکام ماند

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون عبوری از نرماشیر حامل ۱۵۰ کیلو ماده روانگران شیشه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نرماشیر هنگام کنترل نامحسوس خودروهای عبوری محور زاهدان-نرماشیر یک دستگاه کامیون عبوری را متوقف و در بررسی اولیه آن متوجه وجود جاسازهایی در قسمت‌های مختلف آن شدند.

وی افزود: در ادامه مأموران این کامیون را به پارکینگ منتقل کردند و با بررسی دقیق‌تر آن ۱۵۰ کیلو شیشه کشف شد و راننده این کامیون را که از سمت مرزهای شرقی عازم مرکز کشور بود، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: این متهم که درصدد انتقال این محموله سنگین ماده روان‌گردان و فوق‌العاده خطرناک شیشه از شرق به دیگر نقاط کشور بود، پس از واکاوی‌های اطلاعاتی و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 750836

دیگر خبرها

  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • انتقال۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون در کرمان ناکام ماند
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات