Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز ، در تازه ترین حکم های مهدی یارمحمدی دبیر هفتمین جشنواره فیلم مستقل خورشید، لیلا حبیبی به عنوان مسئول امور بین الملل، پادینا رهنما به عنوان مدیر برگزاری ورکشاپ ها، رکسانا قهقرایی به عنوان مدیر روابط عمومی، مجتبی صادقی و آتینا محمدیان روشن به عنوان مشاوران بخش ویژه بازآفرینی شهری، و انوشیروان مسعودی به عنوان مشاور امور بین الملل هفتمین جشنواره فیلم مستقل خورشید معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیلا حبیبی فیلمساز، ویدئوآرتیست و کارشناس ارشد ارتباط تصویرى است و مدیریت هماهنگی ششمین دوره جشنواره خورشید و حضور در فستیوال ویدئوآرت لوپ بارسلونا ٢٠١٧ از جمله مهمترین سوابق اوست.

پادینا رهنما، بازیگر سینما، دارای مدرک کارشناسی کارگردانی و کارشناسی ارشد مدیریت رسانه است و در حال حاضر به عنوان مدیر و موسس آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی ستاره سازان فعالیت می کند.

رکسانا قهقرایی پیش از این به عنوان خبرنگار حوزه فرهنگ و هنر با نشریات و خبرگزاری ها همکاری کرده است. نویسندگی تلویزیون، گزارشگری رادیو و تلویزیون، سوژه یابی برنامه های اجتماعی و مشاوره رسانه ای، مدیریت روابط عمومی فیلم های سینمایی، نمایشی و سریال و مسئولیت ستاد خبری جشنواره های فرهنگی-هنری و رویدادهای اجتماعی نیز از دیگر فعالیت های او بوده است.

آتینا محمدیان روشن دارای کارشناسی زبان فرانسه و کارشناسی ارشد رسانه است و هم اکنون مدیر اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران است.

مجتبی صادقی نیز دارای مدرک دکترای جغرافیا-برنامه ریزی شهری است و مقالات علمی متعددی را در این حوزه به ثبت رسانده است.

انوشیروان مسعودی نیز کیوریتور ایرانی مقیم برلین، دارای مدرک کارشناسی ارشد زیبایی شناسی فیلم و تاریخ هنر از دانشگاه فردریش شیلر آلمان است و تمرکز کارى او بیشتر معطوف به زیبایى شناسى رسانه هاى مدرن، ویدئوآرت و آلترناتیو پرفورمنس است.

هفتمین جشنواره مستقل فیلم خورشید به دبیری مهدی یارمحمدی، شامل بخش های “مسابقه فیلم مستقل تجربه گرا”، “مسابقه ویدیوآرت”، “مروری بر سینمای تجربی آلمان” و “بخش ویژه بازآفرینی شهری”، مهر ماه امسال در تهران برگزار می شود.

156 / 156 جشنواره فیلم مستقل خورشید سینما

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: جشنواره فیلم مستقل خورشید سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۷۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، اختتامیه جشنواره هنرهای نمایش کودک و نوجوان استان همدان با ۱۰ گروه نمایش در سینما کانون برگزار شد. داوران این جشنواره لیلا رسولی مربی مسئول شماره یک همدان، احمد بیگلریان پیشکسوت تئاتر همدان و صیفی از پیشکسوتان تئاتر از ارشاد بودند.

با ٰٰٰٰٰٰٰٰٰرأی و نظر داوران برگزیدگان نوزدهمین جشنواره نمایش به قرار زیر اعلام شد.

برگزیده طراحی بروشور به «نمایش قیچی که دنبال کار می‌گشت» تعلق گرفت.

در طراحی لباس: رتبه اول طراحی به نمایش «قصه پر غصه» و رتبه دوم طراحی لباس به نمایش «خورشید مهربان» تعلق گرفت.

در بخش موسیقی مانی طهوری و آراد مرادی در نمایش «قیچی که دنبال کار می گشت» به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

ستاره طاقتی احسن مربی مسئول مرکز شیرین سو در نمایش «گربه‌ها و خروس‌ها» بهترین طراحی صحنه و بهترین ساخت عروسک را انجام داده بود و حائز رتبه برتر شد.

بهترین بازیگران خانم: رتبه اول آرام غفوری محب در نمایش قیچی که دنبال کار می‌گشت، رتبه دوم پریسا زمانی در نمایش آه سرزمین من، رتبه سوم پگاه حمزه‌لویی در نمایش قصه پر غصه و حنانه مرادی فرزان قصه‌گوی نمایش سفری به همدان شایسته تقدیر شد

بهترین بازیگر آقا: رتبه اول علی چهاردولی در نمایش خورشید مهربانی، سروش احمدی رتبه دوم نمایش خورشید مهربانی و رتبه سوم امیرعلی نجفی در نمایش انتخاب.

در بخش نمایشنامه نمایش زرافه گردن دراز نوشته اعظم کیانی و نسرین طاهری و نمایش سفری به همدان نوشته نوشین بیگلریان شایسته تقدیر اعلام شدند.

بخش کارگردانی: رتبه اول آرام غفوری محب در نمایش قیچی که دنبال کار می‌گشت، رتبه دوم در نمایش قصه پر غصه، محدثه موسوی نامدار و رتبه سوم مینا هوشیار در نمایش آه سرزمین من شناخته شدند.

در پایان داوران نمایش‌های قیچی که دنبال کار می‌گشت به مربیگری یارا بختیاری از مرکز ۳ همدان و آه سرزمین من به مربیگری نوشین بیگلریان از مرکز ۳ همدان در بخش نمایش کانون و نمایش قصه پر غصه از کبودراهنگ را در بخش آزاد به عنوان برترین‌های این دوره از جشنواره هنرهای نمایش کودکان و نوجوانان استان همدان اعلام کردند و این سه نمایش به مرحله کشوری راه پیدا کردند

کد خبر 6096661

دیگر خبرها

  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه در هرمزگان با حضور ۵۰ خبرنگار
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • وقتی هم‌میهن اجازه ندارد مستقل از رسانه‌های MI۶ و موساد باشد
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد