Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@03:22:30 GMT

متجاوزان تجزیه یمن را دنبال می کنند

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۷۷۹۸

متجاوزان تجزیه یمن را دنبال می کنند

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز ، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تحولات اخیر در جنوب یمن اظهار داشت: ائتلاف متجاوزان سعودی و اماراتی با همراهی مزدوران آنان که طی پنج سال کذشته با انواع سلاح های پیشرفته و انجام ‌کشتار و ویرانی های فراوان نتوانستند اراده مردم را در هم بشکنند و خود را در برابر روحیه مجاهدت و ایستادگی مردم سراسر یمن شکست خورده می بینند، اکنون در قالب توطئه ای مشکوک به‌ دنبال تجزیه یمن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید عباس موسوی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره از "یمنِ واحد" حمایت نموده و حفظ یکپارچگی آن را مسئولیت مشترک همه مردم یمن می داند.

موسوی ابراز امیدواری کرد که با توقف تجاوز ائتلاف سعودی - اماراتی به آن کشور، احزاب و گروههای مختلف یمنی بتوانند با به سرانجام رساندن گفت‌وگوهای یمنی– یمنی بر مشکلات غلبه کرده و یک دولت فراگیر در سراسر یمن تشکیل دهند.

156 / 156 سید عباس موسوی یمن سخنگوی وزارت امور خارجه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سید عباس موسوی یمن سخنگوی وزارت امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۷۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح

سردار عباسقلی زاده در مراسم هیات رزمندگان آذرشهر تبیین وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را عامل بازدارنده توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: به گفته سردار سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است و ماباید در دفاع از این حرم، خود را به سلاح ایمان و بصیرت تجهیز کنیم تا کشورمان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون بماند.

وی با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات آتی افزود:شرکت گسترده مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان با توطئه‌های متفاوت سعی دارند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • استقبال تهران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه
  • بارزانی: با جدیت تمام، اجرای کامل توافق‌نامه امنیتی با تهران را دنبال خواهیم کرد
  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه
  • دیدار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اندونزی
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • روایتی از سرگذشت سید عباس موسوی + فیلم
  • مقام یمنی: حمله ایران به اسرائیل اثرگذار، قدرتمندانه و تاریخی بود