Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@12:07:03 GMT

معاون وزیر کشور قرقیزستان برکنار شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۸۰۸۱

معاون وزیر کشور قرقیزستان برکنار شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ترند، دفتر مطبوعاتی وزارت کشور قرقیزستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: کورسان آسانوف به اتهام خیانت به نیروهای امنیتی در جریان بازداشت الماس بیک آتامبایف رئیس‌جمهوری سابق کشور برکنار شده است.

در این بیانیه‌ همچنین آمده است: محمدقلی ابوالقاضی‌یف نخست‌وزیر قرقیزستان نیز کورسان آسانوف را به دلیل عدم رعایت دستورات وزیر کشور اخراج کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه بیانیه مذکور آمده است: آسانوف در جریان بازداشت آتامبایف به نیروهای امنیتی اجازه شمارش سلاح‌های کشف و ضبط شده در منزل مسکونی وی را نداده و خود به انجام این امر پرداخته بود.

از سوی دیگر، آسانوف نیز اتهامات علیه خود را رد کرد و گفته است: وظیفه‌ام را به‌ درستی انجام داده و نفع شخصی خود را به منافع دولت ترجیح نداده ام.

گفتنی است الماس بیک آتامبایف از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷ رئیس جمهوری قرقیزستان بود. مجلس این کشور ۲۷ ماه ژوئن سال جاری مصونیت قضایی او را لغو کرد. وی در ۸ آگوست جاری توسط نیروهای امنیتی قرقیزستان در منزلش بازداشت شد.

کد خبر 4692830

منبع: مهر

کلیدواژه: قرقیزستان پلیس ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی فلسطین سوریه عراق ایران دونالد ترامپ روسیه عربستان سعودی جنگ 2015 یمن ترکیه افغانستان کشمیر هندوستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۸۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان

۶ نیروی مرزبان ایرانی که ساعتی قبل در جنوب شرق کشور توسط نیروهای طالبان دستگیر شده بودند آزاد شدند.

یک منبع آگاه در گفت و گو با مهر با اعلام این خبر گفت: ۶ نیروی مرزبان ایرانی که ساعتی قبل توسط نیروهای طالبان در جنوب شرق کشور بازداشت شده بودند با انجام اقدامات لازم آزاد شدند.

عصر امروز نیروهای طالبان ۶ مرزبان ایرانی را به بهانه ورود غیرقانونی به خاک افغانستان بازداشت کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: درگیری طالبان و نیروهای امنیتی افغان در نزدیکی مرزهای ایران شهادت 2 مرزبان ایرانی در درگیری با طالبان

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کشور: طرح نور با قوت به‌کار خود ادامه خواهد داد/ یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح اعتراضی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند
  • آزادی ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان
  • معاون وزیر دفاع روسیه به اتهام دریافت رشوه برکنار شد
  • دفاع تمام قد معاون امنیتی وزیر کشور از اجرای طرح نور/استانداران موظف به حمایت از پلیس هستند
  • معاون وزیر کشور : طرح نور با قوت به‌کار خود ادامه خواهد داد / یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح مخالفتی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند
  • معاون وزیر دفاع روسیه بازداشت شد
  • معاون امنیتی وزیر کشور: طرح نور با قوت و تدبیر به کار خود ادامه خواهد داد
  • معاون امنیتی وزیر کشور: طرح نور با قوت و تدبیر ادامه دارد
  • معاون وزیر دفاع روسیه به ظن دریافت رشوه بازداشت شد
  • بازداشت معاون وزیر دفاع روسیه