Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@19:51:10 GMT

ناامید کردن مردم بزرگترین خیانت رسانه به مردم است

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۹۶۶۹

ناامید کردن مردم بزرگترین خیانت رسانه به مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد فخرالدینی امروز در نشستی خبری با گرامیداشت ۲۳ مرداد، روز مقاومت اسلامی اظهار داشت: یکی از مباحثی که در قرآن مطرح شده، اجرای شعائر الهی است و انقلاب اسلامی یکی از شعائر الهی است که آغاز آن با برچیده شدن نظام سلطه و برافراشته شدن پرچم اسلام در ایران اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی انقلاب اسلامی برای اجرای شعائر اسلامی بیش از ۱۲ ماموریت مستقیم و غیرمستقیم دارد، افزود: اصلی ترین ماموریت ما این است که اجازه ندهیم ایام الله در جامعه فراموش شود بر این اساس، یکی از ماموریت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اجرای شعائر الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فخرالدینی با بیان اینکه دشمن برنامه ریزیهای بسیاری برای براندازی نظام اسلامی کرده بود و به خیال خود می‌خواست مانع رسیدن انقلاب به ۴۰ سالگی شود، عنوان کرد: نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه با ۴۰ سالگی انقلاب، افول استکبار نیز آغاز شد و معتقدیم این انقلاب مقدمه ظهور بقیه الله (عج) است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره با مسئولیت رسانه ها در نظام اسلامی بیان کرد: دشمن از هر کجا سیلی خورده، از همانجا در صدد انتقام جویی است و با توجه به اینکه یکی از بزرگترین سیلی‌ها را از رهبری نظام خورده است، رسانه ها باید برای حفظ و حراست و صیانت از جایگاه رهبری دست از پا نشناسند.

فخرالدینی تاکید کرد: نظام اسلامی امروز نیازمند چند سنگر محکم است که یکی از آنها سنگر اقتصادی است و با نسخه اقتصاد مقاومتی، مسئولان در صدد اجرای برنامه های متعددی هستند و مردم نیز با مقاومت خود، در این سنگر مستحکم ایستاده اند.

وی افزود: یکی دیگر از سنگرها، سنگ تبلیغات و قلم است زیرا دشمن در جبهه مخالف با رسانه های خود در صدد نا امید کردن مردم است بنابراین این اتفاق نباید توسط رسانه های خودی تکرار شود و معتقدیم در این شرایط، بالاترین خیانت رسانه به مردم، نا امید کردن آنها است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز با برنامه های خود در صدد امید بخشیدن به جامعه است و معتقدیم همین جشن ها و راهپیمایی ها به مردم امید و انگیزه برای مقاومت می دهد.

کد خبر 4692969

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد محمد فخرالدینی شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان يزد روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان سانحه تصادف ایلام بیرجند خرم آباد آتش سوزی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۹۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران

جدول پخش تبلیغات و مناظره‌های نامزد‌های مرحله دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) برای روز شنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ منتشر شد.

 برنامه تلویزیونی ۲۰ دقیقه‌ای "نماینده مردم" برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم مجلس شورای اسلامی در شهر تهران تعریف شده است و نسخه رادیویی آن نیز از رادیو تهران پخش خواهد شد. ۸ مناظره هم برای نامزد‌های تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) و ۳ مناظره برای نامزد‌های ورامین، قرچک و پیشوا پیش بینی شده است. مناظره‌ها هم مانند برنامه‌های تبلیغاتی تلویزیون، "نماینده مردم" به صورت رایگان تولید و پخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران
  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزیی، ایران قوی را بسازد
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر