Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@03:18:15 GMT

همکار آمدنیوز در بی‌بی‌سی رسوا شد +عکس و فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۹۹۸۷

همکار آمدنیوز در بی‌بی‌سی رسوا شد +عکس و فیلم

‍‍‍‍‍‍

حبیب بابایی کارشناس بی بی سی، یکی از عوامل آمدنیوز را به فساد در بازار تهران و خیانت به ایران متهم کرد.

به گزارش مشرق، مهدی جلالی تهرانی، یکی از عوامل آمدنیوز که برخی منابع از او به عنوان موسس و مدیر اصلی این کانال یاد می کنند، در گفتگوی با بی بی سی فارسی گفت ایران به دلیل این اتهامات حق داشتن موشک ندارد!

این عضو آمدنیوز در ادامه تحریم ها آمریکا در کمبود برخی داروها در ایران را رد کرده و گفت که علت کمبود دارو، خرید سلاح است!

بیشتر بخوانید:

فیلم/ سپاه درباره امنیت با هیچ احدی شوخی ندارد

این در حالی است که ایران در تولید سلاح به خودکفایی رسیده تا جایی که غربی ها، ایران را متهم به صادرات سلاح به دیگر کشورها، برخلاف قطعنامه شورای امنیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سخنان جلالی تهرانی با واکنش تند حبیب بابایی دیگر کارشناس بی بی سی مواجه شد.

بابایی خطاب به جلالی تهرانی گفت: «شما [در ایران] خیانت می‌کردید ... شما هویت ندارید ... سرتان در آخور دیگر است ... شما فاسد بازار تهران بودید.»

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

دانلود

این سخنان حبیب بابایی موجب واکنش جلالی تهرانی در آمدنیوز شد.

اما نکته عجیب در این ماجرا، دعوت بی بی سی از عوامل آمدنیوز است؛ کانالی که هنوز نتوانسته صحت اخبار خود را ثابت کند و همچنان در میان اپوزیسیون به فیک نیوز شهرت دارد.

منبع: جام نیوز

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی بی بی سی فارسی حبیب بابایی آمد نیوز تحریم آمریکا بازار تهران فساد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۹۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است

به گزارش «نماینده»، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: گاهی گفته می‌شود که مجلس را عده‌ای تضعیف می‌کنند اما نیازی به این تضعیف‌ها نیست و ما خودمان در داخل این کار را می‌کنیم. آنچه که تلفیق تصویب کرده است شفاف بوده و درباره ریال آن پاسخگو هستیم و به کسی اجازه ورود ندادیم.

وی افزود: همه اعداد و ارقام شفاف است و برای اولین بار کاری انقلابی در خصوص جداول انجام شد و برادر عزیزم آقای زنگنه باید در برابر تهمتی که به مجلس زدند پاسخگو باشند، چرا که اظهارات ایشان بی انصافی بود و حتی جداول را هم ندیده‌اند.

حاجی بابایی تاکید کرد: جداول بودجه تحویل شده و نمایندگان بدانند صفر تا صد آن در اختیار شما قرار می‌گیرد و همه آنها در اختیار هیات رئیسه قرار گرفته و در خصوص ریال به ریال آن اگر کسی حرف و حدیث و مطلبی دارد می‌تواند مطرح کند و تلاش می‌کنیم در عین صداقت برای شما عمل کنیم.

دیگر خبرها

  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • حاجی بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • سکانس‌هایی از فیلم های پاور
  • مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟!+ فیلم
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • ویدیو/ مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟! 
  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری می‌شود