Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@13:46:25 GMT

دخیره گندم قم بیش از ۴۰ هزار تن است

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۰۰۱۳

دخیره گندم قم بیش از ۴۰ هزار تن است

بهزاد رادمنش  عصر چهارشنبه  در جلسه شورای آرد و نان استان قم با بیان این مطلب افزود: خرید گندم از ابتدای خردادماه آغاز شد و بر خلاف سال های گذشته تا پایان شهریورماه نیز ادامه دارد تا تمامی کسانی که تمایل به فروش گندم خود دارند، فرصت کافی داشته باشند.

وی با بیان اینکه تا کنون بیش از ۱۱ هزار تن گندم در استان خریداری شده است، اظهار داشت: مابقی گندم ذخیره شده از استان های گلستان، لرستان، خوزستان، اردبیل، کردستان و مرکزی به استان قم حمل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور غله قم خاطرنشان کرد: با وجود آنکه تولید گندم در استان تغییر زیادی نداشته است، اما میزان خرید گندم به شدت کاهش داشته است، اما با توجه صدور مجوز برای حمل گندم، کسانی که گندم خود را همچنان نگه داشته اند، نمی توانند آن را به آسانی جابجا کنند.

وی همچنین از کیفیت و سلامت آرد توزیع شده در استان قم خبر داد و گفت: نظارت و کنترل مستمر بر نحوه تولید و توزیع آرد صورت می پذیرد و با توجه به ارزش غذایی نان برای مردم، برای کیفیت بهبود نان بسیار برنامه ریزی و تلاش کرده ایم.

رادمنش با اشاره به فعالیت ۵ کارخانه آرد در استان قم، تصریح کرد: به منظور هدفمند کردن فرآیند توزیع و فروش آرد، جلوگیری از سوءاستفاده های احتمالی و هدر رفت منابع کشور سامانه فروش آرد به صورت سراسری راه اندازی شده است.

جلسه سیاستگذاری گندم، آرد و نان استان قم با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی ذیربط در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد.

۸۱۴۶/ ۶۱۳۳/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گندم قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۰۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی تولید ۱۰۵ هزار تن تخم‌مرغ در قزوین
  • مبارزه با آفت سن غلات در مزارع
  • رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان
  • ۱۳۰ هزار تن گندم در سیلوهای استان کرمان ذخیره شد
  • آغاز مبارزه با آفت سن گندم در مزارع گرمسار
  • رعد و برق بلای جان دام‌های عشایر در فارس شد
  • عملکرد بالای ۵ تن محصول گندم در مزارع کارون
  • بیش از ۱۴۰ هزار هکتار از مزارع خوزستان خسارت دید
  • ۲۰۰ هزار تن از گندم‌های خوزستان از دست رفت